Inlägg #1: Postat: 2004-01-26 03:18:00
|
Alf Carlsson |
Jo, Gudomlighetetens hopplösa självdestruktivitet och eviga krav på att uppfattas som en "vanlig människa" avrättar den stackars mannen istället för att frälsa och förlåta.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2004-01-26 03:27:00
|
Alf Carlsson |
"för att fylla min plikt som bordsdam" - Vad är det för utomordentligt skitsnack? Om detta är känslan så stanna hemma - i annat fall, så NJUT av att du tar syre och skriver poesi om än i ett par nyckelben...Unna dig, du är sannolikt skapad för att beundras, även som bordsdam. Basta.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2004-02-03 20:04:00
|
Sofia |
Haha, roligt att se dig igen, kära Alf. Kom hit ska du få dig ett par nyckelben. På tallrik. :
|
|
Inlägg #4: Postat: 2004-02-03 23:25:00
|
Alf Carlsson |
Förlåt. Jag känner att jag försummat dig och lämnat kvar dig i Sourzefästningen att förtäras av ekorrhjul och positivspel. Här verkar behöva vädras ut, de tunga gardinerna lyftas åt sidan och sol och luft släppas in.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2004-02-03 23:54:00
|
Alf Carlsson |
Så bländande var den unga kvinnans skönhet att den intill förlamning chockade mannen endast och med kisande ögon lyckades fånga en glimt av hennes nyckelben. Att möta hennes ögon betydde evig blindhet, det visste han. Så mycket visste han. Ändå, det var som om någon slet i hans hår och tvingade honom, så drevs han att möta hennes ögon. Han blundade allt vad han kunde, hans näsborrar var spända till det yttersta, hans händer var knutna så naglarna högg i handflatorna.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2004-02-03 23:56:00
|
Alf Carlsson |
Med absolut minsta marginal dristade han sig till det oundvikliga, men ansträgningen blev för stor och han föll död ner. Dock finns han som ett frimärke i Sourze poesiskola...
|
|
Inlägg #7: Postat: 2004-02-04 00:03:00
|
Alf Carlsson |
Jo, purjolök - kanon att riva på kalles kaviar till frukostägget. Sen ska det vara engelsk marmelad under osten, går bra med "Gunillas" och med dessa ytterst små medel är frukosten lyft till andlig nivå...undrar om man kan dricka champange ur nyckelbensgroparna...förmodligen kan man det.
|
|
Inlägg #8: Postat: 2004-02-04 10:24:00
|
Sofia |
Hm, vette 17 hur jag ska kommentera det där. Hursomhelst är det roligt att se dig igen.
|
|