GUD i skamvrån!

Inlägg #1: Postat: 2004-01-24 10:53:00
Lennart Ekman
KY.
Du efterlyser min räknemaskin. Det är svårt när Du börjat om från start flera gånger. Vi har skrivit samman sedan 2000. Du har ”peppat” upp mig att fortsätta. Jag har beundrat dina inlägg, men beklagat att Du behöver använda könsord i rubriken.
Detta tar bort trovärdigheten.
Du fick mycket ” stryk ” i kommentarerna och lämnade Sourze.
Hur många inlägg Du tog med dig, kommer jag inte ihåg.
Inlägg #2: Postat: 2004-01-24 10:56:00
Lennart Ekman
Nu är Du tillbaka, efter reträtt två. Man är inte sämre karl än att man kan ändra sig. Jag har själv gjort det.
Jesus ” KUK ” var och är inte bra rubrik. Verkar sensationsjournalistik och i bland detta passar inte Du.
Du skriver att år 2004 inte blir ett pruduktiv år och vi skall höra mindre från dig. Detta är bara att beklaga.
Hade jag rätt eller fel i min kommentar? Ingen vet då Du valt att använda ” radergummit ” ett flertal gånger.
Allt gott önskar Lennart.
Inlägg #3: Postat: 2004-01-24 13:48:00
KYREUS
Hej Lennart. Roligt höra från Dig. Visst: jag brukar uppmuntra ett antal skribenter här, bla Dig, som skriver mycket personligt. Själv är jag kritisk och långt ifrån alltid nöjd med mina egna texter. När jag raderat vissa texter har skälen varit två:
1. Läsare har känt sig provocerade
2. Och när jag ändå tog bort en del av dessa ´provocerande ´texter tog jag också bort en del jag själv inte var riktigt nöjd med. /forts
Inlägg #4: Postat: 2004-01-24 13:50:00
KYREUS B
Vi skribenter är olika. Själv känner jag för mina texter trots allt som mina barn. När en bildkonstnär är klar med sin utställning tar han sina tavlor och går. Likatant har jag tagit mina "ord-bilder" och traskat iväg. Så gör jag - andra gör annorlunda./forts
Inlägg #5: Postat: 2004-01-24 13:53:00
KYREUS C
Ang rubriken: ´Jesus Kuk´ har jag kollat med vissa konstnärer. Ingen reagerade negativt. Varför hade jag den rubriken? Jo, mycket att den nödvändiga diskussionen kring Jesu mänsklighet kommer aldrig till stånd för man främst bokstavstolkare förnekar Jesu mänsklighet. Jag vill flytta gränser.
mvh KY
Laddar...