Silikonbröst signalerar underkastelse

Inlägg #1: Postat: 2004-01-17 00:28:00
Qvinna
Det måste väl finnas en hel del män som tänder på silikonbröst annars hade väl Pamela Andersson, Viktoria Silvstedt, Linda Rossing ? osv inte haft något att hämta. För ngn talang har dom inte inte skådespelartalang iaf. Ändå är t ex de 2 första miljonärer, inte av ngn annan anledning än sina silikonbröst.
Inlägg #2: Postat: 2004-01-17 01:30:00
A
Ofan är det så enkelt! Bara opp på operationsbordet och vips så är man miljonär.
Inte illa.
Inlägg #3: Postat: 2004-01-17 14:02:00
Qvinna
Viktoria S sa själv i en intervju, jag har mina bröst att tacka för allt, samma lär Nicole Smith sagt. Tror du verkligen att Victoria S hade blivit peth of the year i Playboy om hon haft sina egna små finns bilder på det bröst, nej naturligtvis inte. Att bli peth of the year gav henne bl a en Porsche.
Inlägg #4: Postat: 2004-01-17 14:35:00
Frågvis kvinna
Men snälla Qvinna, det finns väl en anledning till att ex inte skelögda och harmynta Berit från Örebro blivit Play mate of the year. De kvinnor du nämner är väldigt vackra för övrigt. Men världen är full av vackra kvinnor, därför kan ett par extremt stora bröst skilja en vacker kvinna från en annan. Särskilt i utvikningsbranschen.
Inlägg #5: Postat: 2004-01-17 20:13:00
Qvinna
Ja, just det, det är plastbrösten det hänger på. F övr tycker jag not inte att Viktoria S är särskilt snygg. Pamela A har ett fint ansikte men VS inte särskilt tycker jag. Hon hade absolut inte uppmärksammats om det inte var för brösten som för övrigt lär vara koksalt i hennes fall.
Inlägg #6: Postat: 2004-01-17 21:12:00
tack för info
.Qvinna. Det är ju bra att veta att du tycker att VS inte är särskilt snygg OCH att PA har koksalt...Lägger verkligen tyngd till debatten...
Inlägg #7: Postat: 2004-01-18 00:09:00
Qvinna
Tyngd i debatten, nej men att VS inte är särskilt snygg tyder väl på att det är dom falska brösten hennes karriär hänger på. Karriär på koksalt alltså och helt enkelt för att så många män i denna värld är tokiga i stora bröst och struntar i om dom är falska.
Inlägg #8: Postat: 2004-01-18 08:57:00
tack igen för info
.Qvinna. Det var ju bra att veta att man ska vara tokig i plastbröst. finns inte den riktiga varan så går det lika bra med plast hm det tål att tänka på måste vara något fel på mig...som inte gillar fejk..hm
Inlägg #9: Postat: 2004-01-18 17:54:00
Biff
Qvinna, du verkar blanda ihop silikonbröst med stora bröst. Det är bröstens utseende och inte material som gjort dessa kvinnor kända. Att du sedan väljer att kalla det för karriär är upp till dig... Se istället på vilka roller Pamela och Victoria spelar eller Linda Rosing, som lever på att svenskarna älskar att hata henne. Det finns ett visst dramaturgiskt behov av sexsymboler i media, och kvinnorna som är villiga att vara dessa förtjänar faktiskt att bli miljonärer...
Inlägg #10: Postat: 2004-01-18 23:05:00
Frågvis kvinna
Qvinna: Så bara för att du tycker att "VS" är ful, så ska alla andra tycka det... ?
Laddar...