|
Inlägg #1: Postat: 2004-01-17 17:42:00
|
|
Krillle |
"...är de hett villebråd för langare och narkomaner"
Källa, tack? Såvitt jag vet används SSRI-preparat inte mer bland s k narkomaner än s k normala, hederliga svenskar. Detta pga att effekt endast uppnås om man redan har en för låg serotoninnivå. Man behöver inte vara deprimerad för att vilja ta olagliga droger.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2004-01-19 20:15:00
|
|
Sara Grundkvist |
Intressant tema. Lite väl långrandigt utan någon direkt "summan av kardemumman".
Glädjande att det finns ett folk som fortfarande tror på moder jord och den fria människan.
Moral och trofasthet... utan materialism.
Tyvärr lever vi i ett samhälle där politiker är högt uppsatta... Människan värderas i kronor och samhället är en stor materialistisk mardröm! Homeopati fungerar, överallt utom i Sverige. Konsekvenserna skulle kosta... Staten och Kapitalet! ;-D
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2004-01-20 17:22:00
|
|
Patrik Svensson |
Hoppfullt att det finns människor som ser till hela människan. Jag har en del erfarenhet av alternativmedicin, dock inte homeopati. Men din text gör mig nyfiken.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2004-02-05 19:50:00
|
|
Sven |
Det ojämförligt dummaste och okunnigaste jag någosin läst. Nästan en prestation i sig att vara så blind. Homeopati är vatten utspätt med vatten, droppat på sockerpiller. Ge det till dem vars hjärnor bryts ner av sjukdomar. Det hjälper säkert.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2004-02-14 09:50:00
|
|
Micke |
Det är bara och instämma. Nånting måste hända. Vi måste släppa in alternativen.
|
| |