Feminister får inte tycka

Inlägg #1: Postat: 2004-01-11 17:51:00
Susan Utriainen
Jag håller med om vissa saker. Nazisterna ville utrota arbetslösheten, är jag nazist med för att jag tycker att det var en bra idé? Nzisterna trodde på utbyggd infrastruktur, är man nazist för att man tycker likadant? Bara för att man delar vissa åsikter delar man inte alla.
Inlägg #2: Postat: 2004-01-11 19:47:00
Karin
Håller fullständigt med Susan här, man är inte det ena eller det andra för en speciell åsikt i en ynka fråga..
K
Inlägg #3: Postat: 2004-01-11 22:00:00
www.antifeminist.nu
Det är ju därför nazisterna fick så många sympatisörer på sin tid. I likhet med nazisterna är feministerna också kollektivister vilket innebär att de förespråkar kollektiva åtgärdar baserade på uppdelning av människor i två grupper män vs kvinnor arier vs icke arier utan att ta hänsyn till mångfald emellan människorna. På så sätt försöker feministerna lösa deras påstådda orättvisor genom att skapa ännu mer orättvisor.
Inlägg #4: Postat: 2004-01-12 09:41:00
Susan Utriainen
antifeminist.nu, Feministmen kanske är kollektivistisk och fungerar för dem som inte tänker efter och tar ställning i enskilda frågor själv. För den som gör det fungerar inte feminismen som ideologi tror jag. Den fungerar itne för mig iaf.
Laddar...