Komma och kalla mig fascist, fan!

Inlägg #1: Postat: 2004-01-09 15:07:00
pUs
Varför inte ta steget fullt ut? Du talar dig varm om systembolagen. Är du medveten om att hundratusentals människor blivit alkoholiserade, denna förträffliga instutition till trots? Om du påstår dig värna om alkoholistens frihet före din egen är allt annat än en total förbudslinje hyckleri. Lätt & lagom är tydligen bekvämt även när man ska vara extrem..
Inlägg #2: Postat: 2004-01-09 15:10:00
pUs
Själv tror jag att förbud nästan alltid är kontraproduktiva ur ett rent missbrukarperspektiv. En åsikt som jag har all rätt i världen att besitta, utan att du eller någon annan för den sakens skull börjar tvivla på min medmänsklighet.
Inlägg #3: Postat: 2004-01-09 17:18:00
Jan E
Hade precis tänkt skriva detta, men pUs hann före och gjorde det förmodligen bättre.
Jag är ingen språksnobb, men nån jävla måtta får det vara på torftigheten.
Inlägg #4: Postat: 2004-01-09 18:24:00
Mike
Det där nöttar nog ente tell pöjkar! TLs förmåga till självkritik underträffas nog bara av Sourze andra site-fåne, Viktor den vedervärdige.
Inlägg #5: Postat: 2004-01-09 18:33:00
T L
Fan. har du ens läst något annat än dina egna kommentarer?????
Inlägg #6: Postat: 2004-01-09 18:41:00
T L
Jag jagar ingen jävla tittel, fan.

Kanske kommer som en chock för er men det finns folk som försöker bry sig utan egen vinning, ja.

Och sluta sitt o räkna grova ord, fan, det är mesigt, fan.
Inlägg #7: Postat: 2004-01-09 18:43:00
T L
Ja och jag har väl rätt att försöka väcka en fråga utan att bli kallad fascist, fan.

utan att bli önskad ur världen.
Inlägg #8: Postat: 2004-01-09 18:45:00
pUs
TL; Mina inlägg handlade om betydligt mycket mer än så. Om du inte förstår så förklarar jag gärna, bara du berättar exakt vilken del du inte förstod. Jag kan till och med slänga in en hög med "fan", "Jävla", "fan" osv, bara för att du ska känna dig riktigt hemma.
Inlägg #9: Postat: 2004-01-09 18:51:00
pUs
Jag kan även meddela dig om att jag inte eftersöker några "billiga fyllor". Jag har betydligt dyrare vanor än så, och det kommer jag att ha fortsättningsvis, även om systembolagets monopol slutade existera. Men du verkar tro att alla som inte ställer upp på just din patentlösning drivs av egoistiska motiv. Mycket tråkigt.
Inlägg #10: Postat: 2004-01-09 19:20:00
Jan E
TL: Du behöver väl inte hetsa upp dig så över att någon kallat dig fascist så att du måste skriva fåniga artiklar. Och Mike ska sluta hetsa mot personer som inte är närvarande.
Inlägg #11: Postat: 2004-01-09 19:25:00
pUs
TL; Självklart har du rätt att uttrycka dina åsikter utan att vi blir otrevliga. Räkna dock inte med att en ståndpunkt är oantastbar, bara för att den råkar komma från just din mun.
Inlägg #12: Postat: 2004-01-09 21:15:00
T L
Ska jag inte bli upprörd fan?

Fåniga texter?

Fan.

Klart ni får tycka tvärtom, var fan inte jag som hoppa högt o börja skräna om att någon var fascist, fan?

klart jag tvivlar på er medmänsklighet när ni ställer er på svenssonssida o drar i repet.

FAN!
Inlägg #13: Postat: 2004-01-09 23:46:00
pUs
Jag har inte kallat någon för fascist, och förstår således inte vad det har med mina kommentarer och dessas innehåll att göra. Håll dig till ämnet istället för att glida iväg, varje sakargument jag anfört har på sin höjd bemötts av dina eviga fan.
Inlägg #14: Postat: 2004-01-10 18:28:00
T L
Jag tycker det är hjävligt hjärtlöst att inte orka trava ner till systemet, fan, trots att det kanske begränsar alkolisternas, de som är alkolister men inte vill supa, frihet. Att inte kunna avstå, offra det lilla, fan, det lilla är inget annat än egoistiskt o hjärtlöst, fan?
Laddar...