Inför jaktsäsong på hororna

Inlägg #1: Postat: 2004-01-06 00:23:00
Tina Fallgren
Prostitution kommer att finnas så länge det finns kunder, och vi människor kommer aldrig sluta vara dumma och kåta så, mer eller mindre såklart men denna är en värld många av oss inte vet så mycket om ändå. Det jag tycker är mest synd är att människor idag inte inser sitt eget värde. I vilket fall som helst, bra skrivet av dig
Inlägg #2: Postat: 2004-01-06 00:28:00
Michael Lundahl
Läs gärna mer på Petra Östergrens hemsida. Hennes argumentation är mycket bättre än min. Speciellt hennes magisteruppsats är bra. Jag har plankat det mesta av henne även om jag uttalat det mesta av åsikterna innan hag hittade dit ; . Och tack för uppskattningen. :
Inlägg #3: Postat: 2004-01-06 18:00:00
Robert
Jag blev också positivt överraskad av Petra Östergrens, men det var något som hon skrev om Törnmandebatten som var väldigt konstigt:

"PÖ håller inte med om att norrländska män behöver leva i celibat bara för att det inte finns tillräckligt med kvinnor. Män skulle kunna tillfredställa behov av slag månde vara med varandra istället."...
Inlägg #4: Postat: 2004-01-06 18:01:00
Robert
Väldigt konstigt som sagt. Anser Petra Östergren att alla människor är har en latent bisexualitet? Jag kan inte förstå det där uttalandet. I övrigt verkar hon vara vettig.
Inlägg #5: Postat: 2004-01-07 13:48:00
Susan
Robert, Jag kan tänka mig att hon menar att man inte ska frakta dit busslass med prostituerade. Att ta hand om varandras sexuella behov var nog egentligen inget jätteseriöst förslag, eller vad tror du? Hittar man ingen kvinna kanske man ska flytta dit där det finns? Precis som med jobb och utbildning.
Inlägg #6: Postat: 2004-01-07 18:05:00
Robert
Okej, ja vi får hoppas att det var det som hon menade. Jag har hört att hon är lite åt queer-teoretiker hållet, så kanske var det hennes sätt att skoja på.
Laddar...