|
Inlägg #1: Postat: 2003-12-19 19:24:00
|
|
Mike |
Vad är en "Mike-artikel"??
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-12-19 22:31:00
|
|
Ovanstående |
Du hann aldrig se den? Nej, den drogs snabbt tillbaka. Av Sourze eller Kyreus, jag vet inte. Kontakta Sourze eller fråga Kyreus. Det var i alla fall en artikel som handlade om dig, om "Mike". I korthet: Han föreslog att du inte existerar som person utan enbart som en signatur för flera olika skribenter. Jag vet inte vad jag ska tro. Om det är lögn är det naturligtvis en grov förolämpning och förtal. Du får efterforska själv!
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-12-20 11:42:00
|
|
Mama Mia |
Såja gossar: "Ingen hets mot folkgrupp på Sourze", är de etiska reglerna; inte heller mot delar av folkgruppen. Ajajabajaja!!
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-12-21 01:57:00
|
|
Mike |
Den missade jag tyvärr. Jag, öh jag menar "vi" känner oss enbart smickrade av uppmärksamheten. Alllvarligt talat jag är en enda person och senast jag kollade så existerade jag. Fast det är klart "spökskrivarna" vet man ju inte var man har alla gånger...
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2003-12-21 13:18:00
|
|
KYREUS |
Hej Mike! Texten var ett skissunderlag på skämt som skulle hamnat på avd sparat för kommande bruk. Men min migrän den dagen förolyckade knapptryckandet, så texten hamnade på publicerat. Dess budskap var: /forts
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2003-12-21 13:23:00
|
|
KYREUS 2 |
...svar till Mike /4/, forts:
Dess budskap var inget angrepp på någon enskild person även om jag använde arbetsrubriken "Debattfiguren Mike".
Dess spets riktade sig mot de anonyma spöskrivarna och jag undrade ibland om bakom samma rubrik kunde dölja sig flera skribenter. Få sajten FORUMHUSET kallar man den /tydligen vanliga/ varianten av spökskrivare för: smurfar. Alltså: finns det smurfar på Sourze? GOD JUL, förresten också till Mike, bland alla andra jag redan önskat detsamma. - KYREUS
|
| |