|
Inlägg #1: Postat: 2003-12-16 09:33:00
|
|
Thomas L. Aabo |
Fråga dig själv varför inga av de andra vänsternissarna "drabbas"?
Är du utan skuld?
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-12-16 09:51:00
|
|
Viktor |
Sedan februari 2003 har jag fått skulden för massa påståenden som jag aldrig har sagt. Varför kommer aldrig någon och citerar mig korrekt och inte som nu med lögnaktiga ord?
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-12-16 10:20:00
|
|
Ny Slovensk Konst |
Viktor, du ärt en av de mest frekventa och korkade "förolämparna" här på "Zås" och får därför bara skörda vad du har sått. Personligen blev jag så förbannad när du hoppade på mig utan en mer påtaglig anledning än mitt nic och därför så hackar jag på dig så fort jag kommer åt. Att du dessutom är en världsfrånvänd anakronism till bolsjevik med ett osunt intresse för unga flickor med psykiska problem underlättar ju också :-
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-12-16 12:10:00
|
|
Kia |
Bra "Ny Slovensk Konst" ! En sjuk hjärna producerar sjuka texter. Det är synd bara att han inte har den minsta sjukdomsinsikt. Därför bör han söka proffesionell hjälp innan det är för sent! Gör det Viktor, åtminstone för Anitas skull!
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2003-12-17 20:57:00
|
|
Mike |
Verkar inte som Kyreus är så intresserad av att ömka dig för att du blivit kallad "kuksugare" Viktor. Han tycker nog att det är en hederstitel!? Jag känner ju inte till ditt och Anitas sexliv men inte skulle ju tycka att det vore skamligt om gav dig lite fellatio.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2003-12-17 20:59:00
|
|
Mike |
Ett "hon" föll bort i sista meningen ovan. Så varför göra så stor sak av att du "mentalt" gjort det för dem du älskar och beundrar så mycket?
|
| |