|
Inlägg #1: Postat: 2003-12-15 13:31:00
|
|
Naseer |
Det här var lågt... ett inlägg som inte är värt att besvara. Antagligen har jag missförstått dig rejält Viktor eller så var det här ett lågmärke av sällan skådat slag. Det finns så många missförstånd att jag säkerligen behöver en hel artikel för att besvara dem. Nu nöjer jag mig med att säga att jag tycker synd om dig Viktor om jag får döma dig efter dina ord.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-12-15 13:52:00
|
|
Lill |
Naseer. Du har väl läst Viktor förut. Då vet du hur han är, knappast någon att bry sig över!
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-12-15 14:02:00
|
|
Viktor |
Naseer, du får gärna missförstå mig, meningen var att vara giftig efter att jag hade läst ”vill ta ett bett av Saddam för varje förlorad dotter och son”. Det var en gift som tyvärr kan utnyttjas av krafter som inte jag gillar. Men det är väl inte många som förstår vad jag menar, men du gjorde det och det var meningen. Hoppas jag slipper det i framtiden.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-12-15 14:07:00
|
|
Thomas L. Aabo |
Naseer, svar 1. Viktor är alltid låg, du ska inte känna dig utpekad. I svar 3 framkommer det också att han tycker sig vara klokare än de flesta andra.
Det är de inte eniga i. Men om man ständigt har fel kan alltid skylla på att alla "missförstår" en.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2003-12-15 14:33:00
|
|
Viktor |
TLA, jag vet var din akilleshäl sitter och den är känslig. Och dessutom lägger du ord i min mun som jag aldrig har sagt! T.ex. ”tycker sig vara klokare än de flesta andra”, var har jag sagt det. Du har en vapendragare som kallar sig Mike, ni är likadana, försöker smutskasta andra med lögner. Och så hämtar vi hjälp från Pias land över bron.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2003-12-15 14:49:00
|
|
Nartin |
Viktorcitat om Vänsterpartiets femprocentiga väljarskara:
"Rätt. Fem procent är rätt. Resten 95 är indoktrinerade av kapitalist, konsumtions, imperialistiska, krigsälskande svenska massmedia."
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2003-12-15 14:52:00
|
|
Nartin forts |
är inte detta ett exempel på att tro sig vara klokare än andra, Viktor. Du tror att du är förföljd, men du har snott in dig så många varv i ditt egendomliga hat mot högern kombinerat med en påstådd humanism att det börjar rämna nu. Det är inte synd om dig - du är ingen förföljd dissident, du är en omogen, inkonsekvent galenpanna med förföljelsemani och tvivelaktig människosyn, hur gärna du än vill lkåta påskina att du är nån slags rättvisekämpe.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2003-12-15 15:09:00
|
|
Thomas L. Aabo |
Återigen kastar Viktor sten i sitt lilla glashus. I månader har han påstått saker om mig som han inte har belägg för. NU säger han att jag gör detta.
Du är värst alla kategorier då det gäller så oseriöst debatterande.
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2003-12-15 15:10:00
|
|
Thomas L. Aabo |
Bravo Nartin. Där satt den. Klockrent!
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2003-12-15 15:34:00
|
|
Viktor |
Fortfarande inget citat där jag säger att jag skulle vara klokare än andra. Men det finns däremot många som Nartin t.ex. som skriver: ”du är en omogen, inkonsekvent galenpanna med förföljelsemani och tvivelaktig människosyn”, vilka slutsatser kan man dra av den personen som skriver så här? Fiender har jag många på grund mina åsikter och min rätt till yttrandefrihet, men jag har aldrig velat skicka någon till mentalsjukhus såsom dessa har gjort i femtielva gånger mot mig.
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2003-12-15 15:41:00
|
|
Nartin |
Jag står för varje ord, Viktor. faktum är att jag är ganska nöjd med min sammanfattning. Sådå - nu har du nåt du kan använda emot mig närhelst du känner dig underlägsen i en debatt.
|
| |
|
Inlägg #12: Postat: 2003-12-15 15:44:00
|
|
Nartin mera |
Du påstår att 95 procent av befolkningen är förd bakom ljuset. Vad säger det om din syn på andras mentala kapacitet?
|
| |
|
Inlägg #13: Postat: 2003-12-15 18:45:00
|
|
Mike |
Viktor är en tragisk figur. Jag skulle inte bry mig om honom om det inte vore så många som legitimerade och försvarade hans stolligheter: Kyreus, Jan "Storpotäten" Schmidt, Joakim "Jubelidioten" Johansson, Sunny Börjeson m. fl.
|
| |
|
Inlägg #14: Postat: 2003-12-15 18:48:00
|
|
Mike |
Det här är föresten andra gången på kort tid jag sett Viktor påpeka att araber med fel åsikter ska åka hem till ett "lämpligare klimat". Återigen blir det klart hur nära varandra extremvänstern och extremhögern befinner sig. Bäst att spara den här länken för den "fortsatta kampanjen" ;-
|
| |
|
Inlägg #15: Postat: 2003-12-15 20:19:00
|
|
Viktor |
Men Nartin, nu kommer du med lögner igen, var påstår jag "att 95 procent av befolkningen är förd bakom ljuset", dom har ju valt det själv och då kan dom inte vara förda bakom ljuset. Jag tillhör de 5, också av egen vilja.
|
| |
|
Inlägg #16: Postat: 2003-12-15 20:25:00
|
|
Viktor |
”sett Viktor påpeka att araber med fel åsikter ska åka hem till ett "lämpligare klimat", om du citerar mig så citera korrekt, herr Mike. Förresten du behöver inte spara någon länk, du har ju din standardfras: ”Viktor lider troligen av syfilis i slutstadierna. Sannolikt orsakad av att han mentalt sugit av samtliga kommunistdiktatorers kukar”.
|
| |
|
Inlägg #17: Postat: 2003-12-15 20:56:00
|
|
Nartin |
du säger att 95 procent av befolkningen är indoktrinerad av kapitalistiska massmedier. Om du vill märka ord så är du bara småaktig. Håller för övrigt med Mike i svar 13 - alltför många låtsas förstå och förcvara dina stolligheter - antagligen för att alternativet för dem ter sig ännu mer skrämmande. Därför måste vi fortsätta "debattera" dig. sönder och samman.
|
| |
|
Inlägg #18: Postat: 2003-12-15 21:35:00
|
|
frågvis |
Har du sugit av några kommunister på sista tiden Viktor? Är det därför du har så dålig andedräkt och snackar så mycket skit?
|
| |
|
Inlägg #19: Postat: 2003-12-16 08:48:00
|
|
Jan Schmidt |
Viktor, ditt första inlägg i den här tråden var faktiskt ett riktigt bottennapp! Så lågt, in fact, att jag trodde att det var ditt "spöke" som varit framme. Kom igen, Vicke, du kan både tänka och skriva vettigare än så här! Sänk dig inte till "motståndarnas" nivå.
|
| |
|
Inlägg #20: Postat: 2003-12-16 09:02:00
|
|
Viktor |
Jag tyckte det med, jag blev så besviken på Naseer när han släppte fram det onda inom sig. På något sätt allierade han sig med dödstraffsanhängarna och det finns många här på Sourze. På ett par andra ställen har jag gjort samma sak, men jag daltar inte med invandrare bara för att dom är invandrare, har dom nazistiska åsikter så skall dom behandlas efter det. Tyvärr använde jag samma vapen som dom använder. Jag ger inte många poäng för varelser som endast kan skrika ”Döda, döda, döda!”
|
| |