Inlägg #1: Postat: 2003-12-08 15:47:00
|
Thomas L. Aabo |
En egenhet med tunnlar är att de tar slut.
fast det kan kännas som de är oändliga
|
|
Inlägg #2: Postat: 2003-12-08 16:49:00
|
sten |
Jag tror du är ett osyldigt offer och att det inte är ngn anledning att gräva i vad du har sagt under psykosen. Vad jag hoppas på är att du får professionell och kontinuerlig hjälp tilld du är symptomfri
|
|
Inlägg #3: Postat: 2003-12-08 17:44:00
|
Sunny |
Om möjligt till o med bättre än del 1! Jag är imponerad över din självkännedom: Det som kallas sjukdomsinsikt. Annars känner jag så väl igen mig själv i din tex. Brukande,missbrukande någonting som fyller det svarta hålet av fasa.
Den självvalda isoleringen: Gud låt ingen störa min bräckliga villkorliga jämnvikt just i dag för jag MÅSTE lämna huset av någon anledning. Måste. Självföraktet,rädslan: "Vem ska slåss för ungarna om jag inte vågar gå ut?"
|
|
Inlägg #4: Postat: 2003-12-08 23:04:00
|
Cath |
Tack för att du delar med dig Malin, intressant läsning!
|
|
Inlägg #5: Postat: 2003-12-12 22:08:00
|
Jan Schmidt |
Jag skulle så gärna vilja berätta hur mycket dina båda texter har betytt för mig och jag skulle så gärna vilja skriva något som gav dig ljus i mörkret, men jag har inte orden... ibland är man så fattig! Tack, i alla fall!
|
|
Inlägg #6: Postat: 2005-01-30 23:37:00
|
Beth4020 |
Hej! Det är länge sedan du skrev denna text men kände ändå att jag ville ge dig ett ord på vägen. Dina frågor......du vet lika väl som jag att svaren finns inom dig. Ingen utomstående kan ge svar på ens egen historia. En vinkling, ett frågetecken kan man ge men svaren finns inom dig.
Kämpa på och jag önskar dig frid och läkning
Birgitta S.
|
|