|
Inlägg #1: Postat: 2003-12-06 14:34:00
|
|
jonna |
Uppenbarligen så prioriterade de ju filmpremiären före allt annat de här veckorna, det är knappast att bry sig. Jag känner också en som tältar, han bryr sig då rakt inte om någonting annat än Tolkien och rollspel, samma sak med hans vänner samt övriga som tältar enligt honom. Om din vän är så engagerad som du säger, så är hon antagligen en minioritet i sammanhanget.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-12-06 19:46:00
|
|
Jolin |
Tolkienfansen köar istället för att rädda världen. jonna sitter vid sin dator istället för att rädda världen. Vem är värst?
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-12-08 21:30:00
|
|
Ateist |
jonna: Vad gör du för att rädda världen och vad har du åstadkommit hittills? Exakt hur optimerade du ditt missionerande under den tid som tolkien-fansen köade? Varför moraliserar du över hundratals människor du inte känner?
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-12-09 18:54:00
|
|
Mira |
Jag vet många som engagerar sig för världen OCH Tolkien. Och ni kan väl ändå inte se ner på människor bara för att de inte är politiskt aktiva och bryr sig lika mycket??? Jag har många vänner som inte är så intresserade av politik eller engagerar mig i saker, men jag är inte bättre än dem för det. Och försök tänka i det lilla - de sprider glädje omkring sig bland tälten och det är väl minst lika viktigt för en bättre värld som att tåga mot rasism?
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2003-12-09 18:55:00
|
|
Mira |
Jag tycker det här visar på ett människoförakt och en övertro på sin egen betydelse utan dess like!
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2003-12-09 18:56:00
|
|
Mira |
Engagerar sig skulle det vara, inte mig
|
| |