Socialdemokratiska omvändelser under galgen

Inlägg #1: Postat: 2003-11-25 22:33:00
Yohannis Petersson
Erik, jag förvånas över om det skulle bli ett ännu mer "gatsten-sverige", än vad det hittils har varit. Jag som medborgare, kommer aldrig att acceptera ett "gatstens-sverige", oavsett hur frustrerade dessa stenkastare är. Förespråkar du ett gatstens-sverige" eller?
Inlägg #2: Postat: 2003-11-26 02:31:00
Erik Lindgren
Varför skulle jag förespråka ett gatstensSverige? Hursomhelst så är folk inte särskilt nöjda med utvecklingen. Jag känner t ex ingen som tycker om Postens nya stil, eller elprisernas rusch mot toppen, eller pensionssystemet. Någonstans finns det en gräns verkar det som, frågan är när den nås, och vad som kommer hända. Jag tror dessutom att upprörda utblottade faktiskt skiter i vad du accepterar och inte.
Inlägg #3: Postat: 2003-11-26 15:10:00
Yohannis Petersson
"Varför skulle du förespråka gatstenssverige"?

Det verkade nämligen så, efter du gjorde en insinuant bekräftelser på gatstenskastandet, skulle öka. Vilket jag uppfattar som en legitimerad handling, av dig.
Inlägg #4: Postat: 2003-11-28 11:52:00
daniel.
Jag tycker om delar av "nya posten". T ex att jag numera hämtar ut paket på min lokala tobakshörna som är öppen till 22 - 7 kvällar i veckan. Klart bättre än under den gamla "goda" tiden då posten stängde 18 på vardagar och 13 på lördagar och hade stängt på söndagar.
Inlägg #5: Postat: 2003-11-28 13:44:00
Yohannis Petersson
Precis Daniel, det är en grej, jag konstaterade snabbt, efter postens avveckling.
Laddar...