Västerländsk civilisation och Islam

Inlägg #1: Postat: 2003-11-25 15:17:00
HATA ISLAM!
Nå, vad har du själv då för åsikter om detta?
Inlägg #2: Postat: 2003-11-25 16:23:00
Fredrik Vargas Friberg
Intressant tanke Nr1. Du hatar Islam, men då måste du likaså hata Judendomen, Kristendomen, då alla dessa tre religioner har samma ursprung. Eller så är du ateist, men det kan du tyvärr icke vara med den åsikt du haver./Fredrik
Inlägg #3: Postat: 2003-11-25 16:25:00
Fredrik Vargas Friberg
Intressant tanke Nr2. Kan det vara så, att Ramona Danlén agerar som agitator emot religionsfrihet, yttrandefrihet, och demokrati? Genom att uppmana "hat" för på så sätt skapa blind opinion? /Fredrik
Inlägg #4: Postat: 2003-11-25 16:32:00
Fredrik Vargas Friberg
Min åsikt om detta är: Fred och förståelse för varandras olika åsikter, får vi, när vi inser att vi alla är "lika" och har hjärta för livet, och att vi alla har samma kött o blod. /Fredrik
Inlägg #5: Postat: 2003-11-25 19:06:00
HATA ISLAM
Säg det gärna till dom fundamentala islamisterna, al quaida, talibanerna, hamas etc etc !
Du kan ju börja med dom mördarna!
Inlägg #6: Postat: 2003-11-26 02:00:00
Fredrik Vargas Friberg
Min bäste människa "HATA ISLAM" eller vad du nu heter. Sansa dig. Du drar alla över EN kam. Om du lyssnar på en medmänniska, en svensk medborgare som jag är: Så betänk följande; Ifall din bror stal ett äpple. Då är han en tjuv. Är du också då en tjuv, fast du inte stal? Där i ligger problemet med sånna här artiklar som drar alla över en kam. /Fredrik
Inlägg #7: Postat: 2003-11-26 02:02:00
Fredrik Vargas Friberg
Min herre/dam, jag räcker över en hjälpande hand, så kan du och jag diskutera fram vad problemet kan vara. Och sedan kan du och jag diskutera här, hur vi löser problemet. Vill du? Börja och va modig och skriv vad du heter, då skall du få en respekt jag erkänner andra stolta svenska medborgare. /Fredrik
Laddar...