Robinson-Robban och feminismen

Inlägg #1: Postat: 2003-11-24 10:27:00
Anna Li
Här skulle jag kunna skriva något om att män sällan tycker att det är ngt negativt med kvinnor som sviker andra kvinnor på ett sätt som bidrar till männens övertag.Men jag känner att det är en ganska taskig och tillspetsad tolkning av din kommentar...
Inlägg #2: Postat: 2003-11-24 10:28:00
Anna Li
Å andra sidan skulle jag också kunna svara att det där med att Mia var intelligensbefriad var inte så allvarligt menat, särskilt inte med tanke på att jag själv gör en "Mia" islutet av artikeln.
Inlägg #3: Postat: 2003-11-24 11:25:00
Niklas
Jag gissade nästan att den inte var skriven på blodigt allvar, därför var jag ganska försiktig i min kommetnar. Hoppas jag. : Angående svar 1 gör du en helt riktig bedömning. Brukar inte följa Robinsson så slaviskt, men jag håller tummarna för att Pål lyckas bryta könstänkandet...
Inlägg #4: Postat: 2003-11-24 18:06:00
Magnus
Tycker det var ganska korkat av Mia att inte rösta som de andra tjejerna. Om killpakten håller så kommer det säkert att ryka många tjejer under de kommande avsnitten.
Inlägg #5: Postat: 2003-11-24 20:14:00
Greg
Jag tror Pål kommer svika killarna, troligen redan i nästa avsnitt. Sen kan det faktiskt vara smart att vara en "förädare", se på Abbe i farmen tex, han gick till final på att hålla ihop med tjejerna.
Laddar...