Inlägg #21: Postat: 2003-11-25 20:44:00
|
Biff |
JoeHill, jaja... Frida kanske inte var något lämpligt namn eftersom det inte symboliserar något... men nog ser man framför sig en kvinnlig vinnare av Marie Curie-priset? Eller kanske ett Lara Croft-pris, för en dokusåpa som går ut på att hitta skatter? Poängen är att man förväntar sig en kvinnlig vinnare. Urban, är bögar en folkgrupp? Jag trodde de var som alla andra...
|
|
Inlägg #22: Postat: 2003-11-25 21:02:00
|
Urban |
Fast då vill jag kanske bli Årets Big Brother Linda hellre, haha! Bögar är numera definierad som en folkgrupp enligt lagen, dvs. du kan inte hetsa mot bögar hursomhelst längre. Jag vinner ju på det så det känns ju skönt att få cred för att jag är ett offer :-
|
|
Inlägg #23: Postat: 2003-12-15 01:36:00
|
Joakim Johansson |
Rolig ickedebatt det här. Som någon nämnde heter ju faktiskt programmet Robinson, vilket är ett efternamn. Har någon hört låten Mrs Robinson föresten? Tror inte namnet spelar ett skvatt i sammanhanget.
|
|
Inlägg #24: Postat: 2003-12-15 01:44:00
|
Joakim Johansson |
Urban är ju ute och cyklar. Varför skulle jag som straight man vilja förknippas med kvinnliga attribut?? Det har ju för fan ursäkta med fortplantningen att göra. Män är män och kvinnor är kvinnor, det har liksom ett syfte. Handlar om attraktion bland mycket annat. Men det betyder ju inte att straighta män ser ner på kvinnligheten för det, skulle snarare säga att det är tvärt om. Vi beundrar kvinnan.
|
|