Han stal min sexualitet!

Inlägg #1: Postat: 2003-11-22 19:04:00
Åsa
Jag skrev inte detta för att väcka sympati, Biff.
Jag är mycket medveten om hur dåligt han mådde, jag är också väldigt glad att jag inte "hängde på".. jag är ännu gladare att han innan vi bröt kom ur sitt missbruk, och att han fortf idag lever!
Jag vet vilket helvete han haft, men jag har också haft mitt.
Jag ämnar återkomma i ämnet.
Kände bara att jag måste poängtera att jag inte är ute efter medlidande!
Inlägg #2: Postat: 2003-11-22 22:29:00
Nöff, nöff!
"Kände bara att jag måste poängtera att jag inte är ute efter medlidande!"
Jasså då är det väldigt konstigt att du presenterar ännu en av alla dessa kvinnliga offerhistorier.
Inlägg #3: Postat: 2003-11-23 13:29:00
Niklas
Ni kanske skulle skriva en egen artikel och publicera den här på Sourze? Den kunde handla om varför den hund som blir träffad av stenen man kastar skäller? Seriöst, skriv om era erfarenheter som man, om ni vill ha en nyanserad debatt! :
Inlägg #4: Postat: 2003-11-23 15:14:00
Åsa
Nöff nöff, ordet är fritt.
Ser mig dock som tur var inte som ett offer... utan som en stark kvinna som lever.
Inlägg #5: Postat: 2003-11-23 15:56:00
Biff
Åsa, du skulle tagit med det du skrev i svar 1 i texten! Då hade jag inte fått intrycket att du bara ville ha medlidande. När jag läser texten som den är nu betraktar jag dig inte ens som någon snäll människa... utifrån texten sett då... Niklas, vad finns det att "debattera" i denna text? Att det är dåligt med missbruk?
Inlägg #6: Postat: 2003-11-23 16:55:00
Niklas
Biff, syftade inte specifikt på denna text, utan till hela jämstäldhetsdebatten. Skriv gärna en artikel själv med dina tankar och funderingar kring jämställdhet, kanske kan du även inkludera dina egna erfarenheter? Ordet är fritt! :
Inlägg #7: Postat: 2003-11-24 14:34:00
A
Ja det vore synnerligen intressant med en artikel från Biff. Synnerligen. Eller kanske inte.
Inlägg #8: Postat: 2003-11-24 16:31:00
Biff
Jag kan inte skriva en hel artikel förstår ni väl. Kan inte så många ord..............
Inlägg #9: Postat: 2003-11-25 01:25:00
Biff
A, det skulle inte vara så intressant tror jag... För vad jag anser om saker och ting vet jag redan... hur är det förresten med radikalvänsterns skaparsamhållning? Sträcker den sig inte utanför vänstern eller? Niklas, tyvärr, det tänker jag inte göra... som det ser ut nu iaf... Biff, din lilla buse där...
Inlägg #10: Postat: 2003-12-28 02:05:00
Sara
Jaha detta va jy väldigt trevligt ! Åse ! Din text va väldigt rörande ! O biff ! Va fan menar du med att henne pojkvän oxå mådde dåligt ! Okaj han kanske oxå gjorde d, men d va mest syn om tjejen Åse ! D va jy fan hon som plågades !
Laddar...