|
Inlägg #1: Postat: 2003-11-16 17:37:00
|
|
Sunny |
Bra talat Michael: men jag hann före dig*ler* Jag saknar läkarutlåtanden om patalogiska rus: Har kvinnan haft sådana förut? O jag saknar relevanta frågor till killarna. Du kan väl läsa min atrikel när du får tid o tycka till?
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-11-16 17:59:00
|
|
Michael Lundahl |
Catharina: Därav visat på vikten att läsa in sig på alla detaljer. Det är lätt att råka skapa sig uppfattningar om vad som hänt utifrån en ytlig beskrivning. Men verkligheten - och speciellt sådana här fall som landar pladask i gråzonen - kräver ofta att man tar in *alla* detaljer för att förstå.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-11-16 18:01:00
|
|
Michael Lundahl |
Sunny: Japp, du han före. ; Om inte han som skulle skicka mig filen hade dabbat sig och glömt så hade jag haft den i fredags. Men men, kan itne få allt här i livet. : Har läst din artikel. Hade inte mycket att tillägga. Du har fått med hela problematiken. :
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-11-17 19:03:00
|
|
Björn |
Catharina: Förlåt min cynism, men jag tror inte alls att media gjorde någon groda. Hur många lösnummer hade aftonblaskan sålt på att ta upp alla detaljer och återge den komplicerade bilden i sin helhet? I valet mellan nyanser och sålda tidninger vet väl alla vad som prioriteras.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2003-11-18 14:08:00
|
|
Sunny |
Björn:Men självklart handlar det om lösnummerförsäljning: ytterst handlar det alltid om vinsten.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2003-11-18 20:01:00
|
|
Björn |
Sunny: Just precis, och om vi konsumenter var lite mer kritiska skulle vi också få se ett annat uppträdande från media.
|
| |