|
Inlägg #1: Postat: 2003-11-13 11:42:00
|
|
Jones |
det är säkert olika från person till person, men spelar det någon roll i detta fallet?
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-11-13 12:07:00
|
|
Alvunger |
Ja det är ju rätt intressant JoeHill. En del män kanske hade skrutit. Samma sorts män som Ralle då. Andra män med någon sorts självkänsla hade känt sig kränkta. Jag skulle aldrig i mitt liv utnyttja en annan människa så. Man har sex med sådana som vill ha sex med en.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-11-13 12:53:00
|
|
Veritas |
Visar hur mycket lite Alvunger vet om män.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-11-13 13:21:00
|
|
Biff |
Unga tjejer delar in alla män i två kategorier: de bra och de dåliga.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2003-11-13 13:47:00
|
|
JoeHill |
Så, om man skryter om sina sexuella erövringar kan man likställas med en våldtåcktsman?
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2003-11-13 14:44:00
|
|
Biff |
Kvinnor förutsätter att män vill ha sex med dem. Män förutsätter inte att kvinnor vill ha sex. De tror istället att kvinnor tänder på deras charm och genom denna "får" de sex. När en man blir uppraggad tror han alltså att han är charmig. När en kvinna blir uppraggad tror hon att killen vill ha nån att knulla med. Därför kan inte en man bli våldtagen av en kvinna.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2003-11-13 14:45:00
|
|
Biff |
Det kan inte vara en kränkning eftersom kvinnor har sex med män de tycker är charmiga. När män skryter om sex, handlar det egentligen om uppskattning. Män törstar lika mycket som kvinnor efter uppskattning, och sex är en symbol för sådan. För män när de har sex, och för kvinnor när killen raggar eftersom det symboliskt sätt betyder sex. Och för att undvika missförstånd vill jag påpeka att detta inte är verkligheten, utan bara vad många upplever som verklighet.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2004-05-28 00:03:00
|
|
Johan |
Svar 2. Min uppfattning är att betydligt fler män skryter om sina erövringar än våldtar. Jag tycker inte om det förra och tycker direkt illa om det senare. Svar 6 var lustigt och kanske finns det tillfällen då det är sant.
|
| |