|
Inlägg #21: Postat: 2003-11-13 10:12:00
|
|
PenisArm |
Nu är det plötsligt helt okej att knulla med en vildefrämmande kille bara för att han är snygg.
Jag skulle inte vilja knulla med dig josefine, inte ens mot betalt.
|
| |
|
Inlägg #22: Postat: 2003-11-13 10:30:00
|
|
Fuck&Go! |
Hon visste knappaste någonting om hans bakgrund. Hon vill knulla med honom bara för att han var en snygg bartender. På vilket sätt förväntar hon sig bli betraktade då? Fuck&Go!
|
| |
|
Inlägg #23: Postat: 2003-11-13 10:40:00
|
|
Daniel |
Jag har bara en sak att säga till alla som lämnat idiotkommentarer såsom bla penisarm och fuckgo: Förstår ni inte att era kommentarer får motsatt effekt? Kanske dom till en början är sårande, men kvinnor håller på att växa sig starkare, och ska givetvis låta sin sexualitet leva. Det kan varken ni eller våldtäktsmännen stoppa, även om ni försöker.
|
| |
|
Inlägg #24: Postat: 2003-11-13 10:42:00
|
|
Domslut |
Hon ville ju knulla med honom hela natten tills gryningen kom. En vanlig kille klarar väl inte av att behålla ståndet och knulla hela natten, därför blev han tvungen att be polaren om hjälp. Det är ju förståeligt.
|
| |
|
Inlägg #25: Postat: 2003-11-13 10:43:00
|
|
JoeHill |
Vänder man på Alvungers berattälse och istället gör det till en man som följde med en sexig blondin hem från krogen och hade sex. Mannen ifråga somnar och vaknar av att blondinens kompis nu rider hans morgonstånd. Skulle då mannen känt sig våldtagen? Eller hade han berättat det som en "erövringshistoria" för sina killkompisar i bastun.
|
| |
|
Inlägg #26: Postat: 2003-11-13 11:19:00
|
|
Thomas |
Svenska kvinnors dumhet, naivitet och hyckleri upphör aldrig att förvåna mig. Det enda ni svenska kvinnor har gjort de senaste 30 åren, det är att feminisera oss svenska män med era förbannade hatkampanjer. Och sedan, när ni tycker att ni har fått oss helt feminiserade och helt undergivna - då sticker ni till Grekland, eller Kuba, eller Spanien, "för där e killarna mycke mer spännande".
|
| |
|
Inlägg #27: Postat: 2003-11-13 11:26:00
|
|
Marie Hellström |
Bra skrivet, Josefine. Tyvärr en vanlig situation som många kvinnor känner igen. Moralkakorna är många mot kvinnorna som råkar ut för detta. Men problemet är ju varför männen anser att det är fritt fram att sätta på kompisens sovande one-night-stand. Det här handlar också om mäns kompisrelationer. Ralle visade ingen hänsyn mot sin vän heller.
|
| |
|
Inlägg #28: Postat: 2003-11-13 13:22:00
|
|
Expressen |
|
| |
|
Inlägg #29: Postat: 2003-11-13 14:01:00
|
|
Jörgen G |
Tänk om det var så att din blåögda bartender somnade efter att du knullat skiten ur honom, men eftersom du var inställd på att hålla på till gryningen så hånglade du upp Ralle istället, som bara råkade komma hem när du var som mest frustrerad? Eftersom du nu bara kommer ihåg fragment av natten.
|
| |
|
Inlägg #30: Postat: 2003-11-13 15:28:00
|
|
Kalle G |
Men... alltså... grabbar, en liten enkät. Ni kommer in i ett rum, en kompis har däckat i ett hörn och en tjej sover på sängen, mer eller mindre naken. Ni känner henne inte, möjligtvis har ni träffat henne flyktigt någon gång. Och det är tydligt att de haft sex. Om ni nu vore nyktra, hur många skulle, utan att tveka, dra ner gylfen och fortsätta där kompisen slutade???
|
| |
|
Inlägg #31: Postat: 2003-11-13 16:34:00
|
|
Robban |
Jag körde. Jag gasade. jag krockade.
|
| |
|
Inlägg #32: Postat: 2003-11-13 17:52:00
|
|
Ralle berättar |
När jag kom in i rummet var min kompis helt utmattad, han sa att han inte kunde tillfredsställa hennes stora fitta medan hon låg där med stängda ögon och bara bad om mera knull, hon vill få orgasm till varje pris. När jag satte igång började hon stöna som bara den och fick flera orgasmer ända tills gryningen då hon öppnade ögonen och frågade "who are you?" Im Ralle nice to meet you. Jag gillar inte dina bruna ögon sa hon. "Sorry, shit happens" sa jag.
|
| |
|
Inlägg #33: Postat: 2003-11-13 19:59:00
|
|
Karin |
Helt klart så känner jag med dig Josefine
|
| |
|
Inlägg #34: Postat: 2003-11-13 20:10:00
|
|
Erik Lindgren |
Lagar är för töntar. Jag säger som black rebel motorcycle club: take them on on your own. Vi kan kalla det samhällstjänst, att rensa lite i rabatten.
|
| |
|
Inlägg #35: Postat: 2003-11-14 14:35:00
|
|
Katarina |
en mycket bra och stark text!!
Men vilka kommentarer från en del.Så sorgligt.Hela Jurrasic park har släppts lös.josefin måste ha kommit åt något väsentligt.
|
| |
|
Inlägg #36: Postat: 2003-11-14 16:46:00
|
|
Jan E |
Välskriven och ärlig skildring. Du har inte gjort något fel, dock varit något oförsiktig. Men vad kan man begära av en 19-årig sommarkåt tjej? Att världen är full av neanderthalare av manligt kön – av vilka några tycks återfinnas i kommentarfälten här – är kanske inte så mycket att göra åt.
|
| |
|
Inlägg #37: Postat: 2003-11-14 18:59:00
|
|
kinna |
Du verkar vara en riktigt äcklig slampa! Det var rätt åt dig!
|
| |
|
Inlägg #38: Postat: 2003-11-15 13:44:00
|
|
k |
Kvinnor har fått lära sig att känna skuld för sånt de inte är skyldiga till,
kvinnor som hamnar i sån skit tänker "vad gjorde jag för fel som hamnade här", män i samma situation tänker " vilken hemsk människa hon är som såg till att jag hamnade här"
|
| |
|
Inlägg #39: Postat: 2003-11-15 19:13:00
|
|
greger |
Obegriplig historia ! Minst sagt. Vad anklagar du dig själv och grabben för ? Du var kåt och han var kåt. Naturligt att ni knullade. Om du sagt nej så hade det inte blivit något knull - om han ändå knullat dej så är det våldtäkt. Plats för anmälan. Enkel !
|
| |
|
Inlägg #40: Postat: 2003-11-15 23:43:00
|
|
nix |
Den moderna feminismen drivs av människor med inställning att inte ta ansvar för de delar av sitt liv som verkligen är deras eget ansvar. Sandra Bartky som är expert på feministiskt medvetande, säger "Feminist consciousness is the consciousness of victimization… to come to see oneself as a victim". Undersökningar som visar att kvinnor är offer gör alltid feministerna glada.
|
| |