ND har inget att säga!

Inlägg #1: Postat: 2003-11-04 13:46:00
Emma
Aterigen har du fel Rickard det är verkligen fashinerande att se hur hur du bemöter kritik genom att slänga ur dig pastaenden till höger och vänster. Du far tycka va fan du vill men sta för fan för det. Vad jag framförallt vänder mig mot i din "artikel" är hur du ens kan sitta och pasta att ND inte är främlingsfientliga! Och hur du kan sitta och orera om att Malin Michea är rasist mot svenskar- pa helt galna grunder. Du har helt enkelt inte tillräckligt med kött pa benen för allt du säger!
Inlägg #2: Postat: 2003-11-04 13:54:00
Thomas L. Aabo
Åter är du, Richard, vilse i pannkakan. Har du så lite att komma med att du måste ty till rena falsarier?!
Inlägg #3: Postat: 2003-11-04 14:23:00
Biff
Detta är lustigt... ND tjurar först över att deras idéer aldrig diskuteras. Sedan, när det väl blir debatter, tjurar de över att inte alla håller med dem. Deras starkaste argument är tydligen att fly debatten och hojta "yttrandefrihet!".
Inlägg #4: Postat: 2003-11-04 15:02:00
Thomas L. Aabo
Richard. Om du anser att ni har bra på fötterna statistiskt. Skriv då en artikel i ämnet. Eller vågar du inte ta den debatten?
Inlägg #5: Postat: 2003-11-04 15:56:00
daniel.
Intressant att i länken som Richard skickade finns inte en enda siffra eller något som kan med lite god vilja kallas statistik.
Inlägg #6: Postat: 2003-11-04 16:00:00
daniel.
Nu hittade jag siffrorna, efter lite letande - jag är ett offer för NDs brist på användarvänlighet...
Laddar...