Inlägg #1: Postat: 2003-11-02 23:09:00
|
Anna Li |
Vissa människor är inte större än så och mår tillräckligt dåligt för att vilja göra så. Man får väl helt enkelt anta att deras liv är så hemskt att det enda roliga de har är att skriva kassa kommentarer och försöka unna dem det. Men samtidigt tycker jag många är hemskt känsliga för all kritik, man vill gärna sticka ut hakan i en drastisk text, men får man minsta lilla mothugg utöver en vänlig klapp på kinden går man i taket.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2003-11-03 00:17:00
|
Alex mafioso, and proud of it, just as you are |
Din text har likheter med min om mobbarna, de verkar gå ut på att försöka motverka samma sak - kränkandet av andra människor och deras skapelser. Jag står vid din sida david, i kampen mot detta hot. vi kan nog inte ta bort det, men jag tror och hoppas att vi kan minska det, såpassmycket att ingen ska gå runt å vara förstörd av någon annans stora käft!
|
|
Inlägg #3: Postat: 2003-11-03 09:08:00
|
sten |
Jag tycker de flesta kommentarer är seriösa och ofta mycket snälla men det finns ett gäng som aldrig skriver några artiklar själva men använder kommentatorsfältet som ett kvällsnöje för elakheter.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2003-11-03 09:26:00
|
Thomas L. Aabo |
En del anonyma komentatorer verkar försöka kompensera för att de blev mobbade när de var barn.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2003-11-03 10:22:00
|
amanda |
asbra text! för det är precis så d känns, iaf om man skriver på sourze ung och redan från början inte har så många läsare. :
Antar att det är så att vissa människor känner sig små och måste skriva så för att känna sig större. Vad de inte fattar är att det bara äter på de själva i slutändan. Alla känner ju sig nere då och då, men det handlar om vad man gör med den känslan.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2003-11-03 12:49:00
|
Anna Dr |
David, känner igen känslan. Det enda positiva som kommer ur de elaka kommentarerna är att man får lite skinn på näsan. Efter att ha blivit lite nerplattad, tilltryckt sådär, lär man sig solla.
|
|
Inlägg #7: Postat: 2003-11-03 15:46:00
|
Sunny |
Se det så här: om alla håller med dig skriver du förmodligen tandlöst.
Sedan är det som Sten säger: en del har som hobby bara att dissa andra o dem kan du bara bortse ifrån. Är de anonyma behöver du inta ta dem på allvar. En bra artikel.
|
|
Inlägg #8: Postat: 2003-11-04 10:56:00
|
Stumpan |
62 som läst artikeln och 4.2 i betyg...sug åt dej grabben...bra artikel, håller fullständigt med
|
|
Inlägg #9: Postat: 2003-11-05 12:36:00
|
ylva |
jag har stört mig på att folk ofta verkar betygsätta artiklar efter åsikter och inte hur den är skriven. har man presenterat en åsikt på ett bra sätt och skrivit bra så; fine. sen kan man ju diskutera åsikterna i kommentarerna sedan.
|
|