Okunnigt, fördomsfullt angrepp på ND

Inlägg #1: Postat: 2003-10-31 20:07:00
Malin Michea
Det är alltså väldigt intressant att ND anser att jag "vräker" ur mig anklagelser mot dem, när jag helt enkelt berättar för människor vad ND själva säger sig stå för. Vad gäller frågan om muslimska akademiska framgångar, kan jag bara säga vad jag har sagt innan:
Inlägg #2: Postat: 2003-10-31 20:13:00
Malin Michea
forts. Det är under min värdighet att diskutera sådana frågor. Jag vill inte ta en debatt om människor av en viss ras eller religion är mindre intelligenta än andra. Det skulle kännas som att diskutera huruvida jultomten existerar eller inte. Barnsligt och meningslöst, med andra ord.
Inlägg #3: Postat: 2003-10-31 20:39:00
Björn
Där har du en poäng. Men om det nu skulle finnas vuxna människor som på fullt allvar trodde på jultomten, skulle det då inte finnas en poäng att argumentera med dem om det?
Inlägg #4: Postat: 2003-10-31 22:08:00
Malin Michea
Kanske för människor som har stort tålamod med dumhet...vilket jag tyvärr inte har.
Inlägg #5: Postat: 2003-11-02 01:41:00
Micke L
Malin Michea: Om du hade framfört DINA personliga åsikter om ND så hade nog ingen reagerat. Men när du tar citat ur sina sammanhang, medvetet misstolkar och sätter det under rubriken "Sanningen om Nationaldemokraterna", då är det inte längre DINA personliga åsikter utan då försöker DU tillskriva ND DINA åsikter.
Inlägg #6: Postat: 2003-11-02 21:09:00
Malin Michea
Ledsen att göra dig besviken, men jag har inte "medvetet misstolkat" någonting.
Laddar...