Aftonbladet behöver en motpol

Inlägg #1: Postat: 2003-10-31 12:27:00
Yohannis Petersson
Magnus Karavelli är borgerlig ledarskribent på "Östgötacorrenspondenten". Stig-Björn Ljunggren skriver i en mängd tidningar b la i KD:s partitidningen "Kristdemokraten", men har tidigare skrivit i "Moderna Tider", "Finanstidningen" och I SSU:s tidning "Frihet".
Inlägg #2: Postat: 2003-10-31 18:45:00
Magnus L
Och Ahlmark?
Inlägg #3: Postat: 2003-10-31 22:20:00
Yohannis Petersson
Ahlmark utgick jag från, att du som DN-läsare, visst att han skriver i DN. Men jag håller med dig om att han är lite väl fixerad i Israel-Palestina frågan. Jag har också kommit på mig, med att vara för mycket AB-läsare också, jag ska som du läsa DN och SVD lite mera. Mhl Yohannis.
Inlägg #4: Postat: 2003-11-01 18:12:00
Magnus L
Jo jag vet att A. skriver i DN. Det är så att jag bara läste honom några gånger. Båda gångerna var det konstiga ProIsraeltexter. Sedan har jag aldrigt mer läst något av karln. Enda gångerna någon nämner honom är ju också i samband med Israel etc. Där har du sammanhanget för min del! Välkommen till "morgontidningsgynnarna"!
Inlägg #5: Postat: 2003-11-01 23:41:00
Magnus L: PS
Y., om du har tid och lust: gå till SvD:s "Brännpunkt" och läs alla debattartiklar som hittills lagts ut denna månad om Israel/Palestina-konflikten. Säg mig sedan om inte det mesta tyder på att jag har rätt när jag påstår att Ahlmark är klart befängd i denna debatt!
Inlägg #6: Postat: 2003-11-06 21:54:00
Yohannis Petersson
Jo, det är han.
Laddar...