|
Inlägg #1: Postat: 2003-10-30 12:12:00
|
|
Thomas L. Aabo |
"...Dessa personer utgör inte bara ett hot för sig själva utan även för hela befolkningen. Det handlar om personer som är alvarligt psykiskt störda. ...". Här brister du allvarligt. Att framställa de psykiskt sjuka som en grupp som utgör ett hot mot resten är oseriöst och grundlöst.
Iövrigt är artikeln ok.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-10-30 19:03:00
|
|
Sten |
Vad vet du om Miltos förmåga? Ha har jobbat som ledare hela sitt liv, hans praktik som läkare var rätt kort. Man får hoppas att uppgiften kräver ledare- och administrationsförmåga, inte att han behöver vara bättre psykiater än andra. Han får väl lyssna till experterna.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-10-30 22:05:00
|
|
Malin Michea |
Ja, inte nog med att vi utgör ett hot för oss själva...vi utgör ett hot mot hela svenska befolkningen också. Hmm. Bäst att jag ringer ihop alla mina psyksjuka vänner så att vi kan sätta igång. Jag menar, det finns ju några miljoner människor i Sverige så vi har ett hårt arbete framför oss om vi ska lyckas förinta allihopa.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-11-16 18:56:00
|
|
Sani |
Mycket information på ett välskrivet sätt. Jag har fått mig en tankteställare. Staten och kapitalet de sitter i samma båt... Undrar om fler förstår att det ser så ut än i dag.
|
| |