|
Inlägg #1: Postat: 2003-10-31 09:03:00
|
|
Magnus Löwendahl |
Jag känner till detta gigantiska problem eftersom det belysts tidigare i media. Utmärkt att du påminner om det, och påminner om Bushadministrationens "doktrinära ondska" kan vi väl kalla det. Förslag: Välj ut fyra manliga kolumnister som kan skriva, skriv till de och fråga om de kan tänka sig att ta upp saken. Redovisa svaren här på sourze. Ta t.ex. AB-gubbarna: Westgård, Fredriksson, Hamilton coh Guillou. Försöka duger!
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-10-31 09:44:00
|
|
Thomas L. Aabo |
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-10-31 14:17:00
|
|
Ole |
Men är verkligen Bushs ansvar för allt som händer i världen fullständigt obegränsat? Kan man inte tänka sig att afrikanerna någon gång tar ansvar för sig själva och sina egna handlingar? Allt som händer här i världen kan ju inte lastas på Bush. Det är ju fullkomligt absurt!
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-10-31 18:43:00
|
|
Mike |
Har Viktor gett dig lektioner i "journalistisk integritet"? Exakt hur tjänade UNFPA ihop SINA pengar? För det är väl inte amerikanska skattebetalares pengar du talar om?
Jag har tidigare bett dig om belägg för att "Bush" propagerar mot kondomer. Jag tror du bluffar. Men motbevisa mig gärna.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2003-11-01 11:51:00
|
|
katarina |
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2003-11-03 10:48:00
|
|
Mathias |
Försök förstå. Vi får inte en bättre värld av att missförstå med vilje.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2003-12-08 14:07:00
|
|
Quinella |
o nu Sunny har B börjat sitt inhemska korståg om ännu i blygsam skala. Ett försiktigt inskränkande av aborträtten.
Käre M. Biståndet har dragits in även för de som brukade dela ut kondomer,nu predikas avhållsamhet för de afrikanska kvinnorna som inte har ett dugg att säga till om i saken.
|
| |