Jag gjorde likadant mot Persson

Showing page 2 of 2: 1  2
Inlägg #21: Postat: 2003-10-29 09:15:00
Viktor forts.
Hitler likställer i sin ”Mein Kampf” judar och kommunister, dvs. judarna var kommunister och de skulle utrotas. Nu är judarna fredade men att hoppa på kommunister med vilka metoder som helst fortsätter. Är inte det nazism.
Inlägg #22: Postat: 2003-10-30 10:31:00
daniel.
Viktor har förolämpat varenda Sourzare som står till höger om Lenin med diverse tillmälen en del sanna, de flesta osanna och så är han förvånad över att få hårda ord tillbaka. viktor har t ex påstått att jag har hotat honom med nackskott - men han har hittills inte kunnat bevisa det på något sätt.
Inlägg #23: Postat: 2003-10-30 10:39:00
daniel.
F.ö är det komiskt i Svar 20 att Viktor skriver att han minsann inte har skrivit att någon är nazist, samtidigt som han slänger in en liten kommentar om den "nazisminfluerade småborgerligheten"...och med tanke på att han verkar anse de flesta på sourze vara "småborgare" så skulle jag kalla det en ganska grov anklagelse...
Inlägg #24: Postat: 2003-10-30 19:17:00
Magnus Löwendahl
Varför kan inte alla som tycker det är roligt och trevligt att lägga ner tid på att gräla med "Viktor" skriva varsin artikel och berätta varför de tycker det? Jag skulle verkligen vilja veta mer om dessa mörka sidor hos mina medmänniskor.
Showing page 2 of 2: 1  2
Laddar...