|
Inlägg #1: Postat: 2003-11-01 18:58:00
|
|
Tack |
Disskuterade just detta amne igar med en amerikan men jag satt inte inne med tillrackligt med fakta, sa tackar!
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-11-01 20:44:00
|
|
Magnus Löwendahl |
Detta är bra skrivet. Det är så pass bra att jag måste genomföra den generande och plågsamma, men likväl nödvändiga akten, att återta tidigare riktad kritik mot din förmåga att skriva resonerande text. Min enda kritik denna gång gäller att du inte förde in en länk till den artikel i SvD du refererar till. I förrgårdagens SvD finns för övrigt en artikel som håller samma linje som din. Också den bra skriven: Länk: svd.se
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-11-01 21:21:00
|
|
mosh |
Varför hatar du judar? Är du nazist?
Vet du inte att det har bott judar i Israel/Palestina sedan förkristen tid?
Om något folk har rätt till detta område är det judarna! Men ett par hundra milj. araber vill inte ge dom den rätten. Inte heller några tusen svenska antisemiter som du!
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-11-01 23:01:00
|
|
kalla fakta |
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2003-11-01 23:21:00
|
|
frågvis |
Johannes: Kan du förklara varför juden Ariel Sharon inte har rätt att besöka tempelberget?
Skulle araberna blir rikare om de utplånade Israel?
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2003-11-02 16:40:00
|
|
Ramona Danlen del 1 |
Historia är ju alltid sanning ur den som såg,skrev ner och berättade den. Men är den sann ur allas perspektiv?Kanske inte. Jag är judinna halv enligt de ortodoxa,hel enligt Benjamin Grün ;Ben Gurion!
Spermier är värda mindre för de ortodoxa än ägg. Jag har läst en bok som just nu ligger...
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2003-11-02 21:35:00
|
|
Mike |
Om den palestinska polisen gjorde en insats för att gripa terroristledarna skulle Mossad kanske inte behöva försåtminera deras mobiltelefoner.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2003-11-03 10:12:00
|
|
Thomas L. Aabo |
Räkna civila liv som dödats istället. Israel går efter kombatanter och deras chefer. Hamas och andra självmordsbombar oskyldiga civila.
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2003-11-03 14:37:00
|
|
Erik |
Varför ska Ariel till Haag för något Libanesiska kristna gjorde i hämnd för en massaker som PLO gjort? Ett PLO styrt av Arafat. Varför ska inte Arafat som bevisligen beordrat massmord och terror mot civila och flyktingar till Haag? Varför är alla jävla proplaestinier så fruktansvärt enögda???!!
|
| |