|
Inlägg #1: Postat: 2003-10-21 09:54:00
|
|
Viktor |
Ogräs och ogräs, Magnus Löwendahl. Jag har gräsmattan fullt med vackra tusenskönor, de räknas som ogräs av ägare till ”välskötta” gräsmattor. Vad skulle du kalla en person som är allierad med t.ex. signaturen Mike som skriver: ”Viktor lider troligen av syfilis i slutstadierna. Sannolikt orsakad av att han mentalt sugit av samtliga kommunistdiktatorers kukar”.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-10-21 09:56:00
|
|
Viktor forts. |
Eller sign. ego: ”För att komma ned på … Viktors mentala nivå måste man bokstavligen kräla i skiten”. Sign Nartin: ”Du är så inihelvete fånig, trögtänkt, raljerande, fördomsfull och omogen”. Och slutligen Sunny: ”Mike: Här var du verkligen rolig”. Låt tusen bordellblommor blomma!
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-10-21 10:08:00
|
|
Magnus Löwendahl |
Citatet i svar 1 är onekligen så fel och dumt det kan bli. Giftigt ogräs får man väl säga om det. När det gäller svar 2 så är det väl kanske så att det typen av kommentarer dyker upp om man ideligen falskeligen anklagar en massa debattörer för att vara abortmotståndare, dödsstraffsförespråkare och annat som de inte är? Eller? Dock har jag aldrig noterat att du är raljerande eller omogen.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-10-21 13:02:00
|
|
Viktor |
"falskeligen", vi får se när abortfrågan, dödstraffsfrågan, och "rättvis" krig dyker upp på debatten nästa gång, vem som tycker vad!
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2003-10-21 13:06:00
|
|
Sunny |
At du kallar mig bordellmamma är väl ingen hederstitel direkt. men den som kallats horunge innan hon kunde prata så är den sortens människor tyvärr inte nya upptäckter. Själv skulle jag aldrig komma på tanken att djävlas med folk för att de tycker annorlunda än jag .
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2003-10-21 15:09:00
|
|
Viktor |
Smeknamnet fick du för att du tyckte att Ramonas uppmuntran till prostitution var bra. Det finns prostituerade. Och jag uppskattar dem som arbetar för prostituerades bästa och det bästa sättet är att man riktar hjälpen till för att få dessa att sluta med prostitutionen. Du tycker att smeknamnet var ”djävligt” men du reagerar inte på de benämningar som jag utsätts för bara för att jag har en annan åsikt, men jag förstår dom håller med dig.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2003-10-21 15:19:00
|
|
Sunny |
I just den debatten bad du nästan om det. I andra debatter är du jättebra! Då säger jag det. O Du: jag demonsterade o arbetade enormt mycket för fri abort här i landet: Var du själv med i den kampen? Jag var till o med aktiv när Hans Nestius ordnade abortresor till Polen! Min äldsta o bästa vännina är prostituerad sedan över 50 år o hon har inga planer på att sluta. Hon är en mycket fin människa som har tagit nog skit av feminsterna.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2003-10-21 18:27:00
|
|
Viktor till Sunny |
Kommer du ihåg när du började kommentera och skriva här på Sourze så var det någon som varnade dig för mig, att jag var farlig. Och jag svarade med min slogan om aborter, dödstraff, krig mm. att jag kan vara elak. Men jag använder inte ord som många av mina smädare använder. Jag kan vara satirisk och ibland ironisk men att skicka en människa till mentalsjukhuset p.g.a. detta är väl lite för mycket, det gjorde dom i Sovjet. Många som är för prostitution, krig, dödstraff, anser att det är rätt.
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2003-10-21 18:41:00
|
|
Sunny |
Jag vet väl att du inte är farlig!!! Men din oförmåga att se mera än ena sidan av en sak kan ju göra att du verkligen sårar någon djupt? Har du tänkt på det: Du vet inte mycket om oss andra människor här?
Vilka vi är,vad vi har gått igenom? Att då bara kasta ur sig saker så slarvigt som du gör kan vara farlig.
Det tog många år innan ärren som uttrycket "Horunge" hela min barndom skapat läkte hyfsat. Om de nånsin gör det helt.
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2003-10-21 20:33:00
|
|
Viktor |
Jag ber om ursäkt, jag förstår att jag har sårad dig. Att jag skriver ensidigt har att göra med min filosofi som går ut på dialektiken, jag skriver sedd från den ena sidan och väntar mig att den andra sidan hör av sig. Men när det gäller avdelningen ”Politik och samhälle” får jag ofta svar som t.ex. sign Mike: ”Viktor lider troligen av syfilis i slutstadierna. Sannolikt orsakad av att han mentalt sugit av samtliga kommunistdiktatorers kukar”. De klarar inte av att motargumentera.
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2003-10-21 22:23:00
|
|
Sunny |
Men V: Inte brukar jag skriva så heller! Undra bara vad du skulle säga till mina väninnor? Det finns goda skäl för den framgångsrika horan att ligga väldigt lågt: Rädslan för mobbing o det som är värre är högst reel.Ändå har vi åtminstonde 3 kända kvinnliga författare i dag som börjat som horor.Debatten får en väldig slagsida.En psykoterapaut hotade mig en gång med självmord ifall jag avslöjade hennes förflutna.Innan hade hon överfallit mig med kniv i min egen källare.
|
| |
|
Inlägg #12: Postat: 2003-10-21 22:28:00
|
|
Sunny |
Så pressad blir man när hela ens liv måste förtigas ifall man inte gör en Louise Ek: hon som poserar som offer för sitt levebröd. Förr hade frälsis o dom några villiga syndare på avlöningslistan: I dag är det ROKS. Men de flesta anständiga horor står för sitt val o förblir tysta. Någon måste våga tala för dem även om det kostar på! Jag har lovat familjen att sluta i ROSEA bara de yngre får igång den riktigt: detta är ett återfall.
|
| |