Inlägg #1: Postat: 2003-10-20 11:56:00
|
Viktor |
Ibland är det svårbegripligt. Hur kan en "Välskapt ljushyllt flicka 4 veckor” försvara prostitutionen. Vad ledsen jag blev. Jag kanske får börja kalla dig ”Bordellmamma” istället för Sunny.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2003-10-20 13:40:00
|
Nartin |
eller, Viktor, så kan du ju enbart SKITA i att sätta etiketter på hela din jävla omgivning och istället försöka debattera frågorna. Du är så inihelvete fånig, trögtänkt, raljerande, fördomsfull och omogen. Att du är i övre medelåldern är väldigt svårt att begripa, du verkar vara begåvad med en 8-årings argumentationsförmåga.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2003-10-20 13:44:00
|
forts |
du visar gång på gång, med all önskvärd tydlighet, hur tjockskallig du är. "jag var i London 1963, då såg jag att svarta var bättre än vita". Du baserar hela din uppfattning om prostitution på en pensionärsresa som du gjorde till hamburg. Du försvarar aldrig dina ståndpunkter, du hänvisar bara tillbaka till samma ingrodda "fakta" vars riktighet du aldrig ifrågasatt.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2003-10-20 13:49:00
|
forts |
och så har du ett väldigt behov av att klumpa ihop folk till kollektiv. För dig finns inga individer med åsikter - alla tillhör "körer" åt ena eller andra hållet. Du är också fast övertygad om att alla som tycker si i en fråga, även tycker på ett visst sätt i en annan fråga.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2003-10-20 13:49:00
|
forts |
Din värld är svartvit- det finns bara onda och goda människor. Jo, så var det i Elsa Beskows barnböcker också - men sedan dess har du ju haft ett helt liv på dig att tänka kritiskt och ifrågasätta din omgivning, utan att lyckas nämnvärt.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2003-10-20 13:53:00
|
forts |
så - nu, varför skall du kalla Sunny för bordellmamma? Hjälper det dig i ditt dagliga liv som en vuxen människa? Att kalla folk för öknamn var väl ändå sådant man ägnade sig åt på mellanstadiet? eller vad säger du Viktor?
|
|
Inlägg #7: Postat: 2003-10-20 14:21:00
|
Sunny |
Du får kalla mig vad du vill: jag är stolt medlem av föreningen Rosea Riksförbundet för sex o erotikarberare
Hemsidan är under uppbyggnad inforosea.se för mer info
Jag har arbetat för de prostituerades mänskliga, juridiska o sociala lika rättigheter i över 30 år nu. Jag vet oxå vilken terror som kan följa på ett sådant engagemang men så här sent i livet kan mina barn nog försvara sig själva.Om vi som sett allting innifrån låter tysta oss: vilka ska då våga tala?
|
|
Inlägg #8: Postat: 2003-10-20 14:26:00
|
Sunny |
Kvinnorrölrelsen i nästyan hela världen stöder kampen: från Coyote i Usa,till alla engagerade kvinnor i Europa,Asien o Australien.
Den röda tråden Amsterdam o Hydra Berlin har gjort enormt mycket det sista deceniett.Att kasta skit på de svagaste kvinnorna är en svensk företeelse:Lilla Noge har sin PIon.stödd av skattepengar.Finland sin Sally
|
|
Inlägg #9: Postat: 2003-10-20 14:36:00
|
Viktor |
”sätta etiketter på hela din jävla omgivning” säger Nartin om mig och fortsätter att jag ”är så inihelvete fånig, trögtänkt, raljerande, fördomsfull och omogen”. Jag tycker att alla benämningar som du har om mig passar bättre för ”dom som är för prostitution, för dödstraff, för krig men som är mot aborter, jämlikhet och solidaritet”.
|
|
Inlägg #10: Postat: 2003-10-20 14:40:00
|
Viktor forts. |
Nartin fortsätter ”Din värld är svartvit- det finns bara onda och goda människor”. Jag tillhör de onda enligt Usch bin Bush´s definition, ”är du med oss eller är du mot oss, är du mot oss då är du terrorist”. Eftersom jag är mot George W Bush´s dödstraffsideologi, mot hans abortideologi och mot hans krig och mot lyxbordellerna i Texas så måste jag vara väldigt ond människa, eller hur Nartin?
|
|
Inlägg #11: Postat: 2003-10-20 14:55:00
|
Nartin |
fortsätt du din lilla kamp mot väderkvarnarna i Vellinge kommun, så ser vi andra till att VIDGA våra vyer.
|
|
Inlägg #12: Postat: 2003-10-20 15:04:00
|
Viktor |
Ja Sunny, jag får återgå till det första intrycket jag fick av dig när du skrev dina första kommentarer här på Sourze, och det intrycket var inte särskilt sympatiskt. Jag kan inte acceptera att män missbrukar kvinnor. Kan du bevisa att det finns en enda kvinna som suger, med nöje, av 20 kukar och låter 15 främmande penisar tränga in mellan benen och också i rövhålet, dagligen. Vissa horor tvingas till det. Hittar du någon och jag mildrar kritiken.
|
|
Inlägg #13: Postat: 2003-10-20 15:37:00
|
Nartin |
Viktor, vem har skrivit nånting om aborter eller dödsstraff? Blandar du ihop mig med George W Bush, eller varför tror du att Bush är något slags trumfkort du kan dunka i skallen på folk åt höger och vänster?
|
|
Inlägg #14: Postat: 2003-10-20 18:28:00
|
JoeHill |
The båttom is nådd...
|
|
Inlägg #15: Postat: 2003-10-20 18:42:00
|
Mike Solist högerkören |
Bra försök att läsa lusen av Viktor Nartin. Sunny tack för svar 7 & 8. Jag riktigt ser hur Viktor/Unto vrider sig i smärtor när han måste säga emot "den internationella kvinnorörelsen".
|
|
Inlägg #16: Postat: 2003-10-20 19:26:00
|
Katta |
Vad pratar du om i Svar 8, Sunny?
|
|
Inlägg #17: Postat: 2003-10-20 21:59:00
|
Sunny |
Katta vet vad jag talar om: vi har debatterat detta förut du o jag: Jag tänker inte dra en repris. Du kan få alla info du önskar via Rosea eller Den röda tråden.Just nu är de engelska kvinnorna väldig aktiva för sina "minsta systrars" räkning. Tråkigt Viktor: jag har levt där du inte ens kan föreställa dig omständigheterna o kommer till min död att ta ställning för de svaga o utstötta.
|
|
Inlägg #18: Postat: 2003-10-20 22:01:00
|
Sunny |
Liksom jag tar ställninge emot Buch,emot dödsstraff o för fri abort!
Sedan får överklasskvinnorna hos ROKS yla bäst de vill: Du borde kanske tänka efter vilka du stöder?
|
|
Inlägg #19: Postat: 2003-10-20 22:36:00
|
Mike |
Jag är för både Butch och Bush ;-
|
|
Inlägg #20: Postat: 2003-10-20 22:39:00
|
Beethoven |
Jag är emot Bach!