Assyriska släckte Djurgårdens glans

Inlägg #1: Postat: 2003-10-18 10:43:00
Järnkaninen forts..
ska jag också retas lite kan jag säga, 6-0 MFF-HIF starkt jobbat bajen! och vilka ligger under hälften av alla alsvenskans lag?? Sist lite logik - Ligger man först, kan man inte vara sämst. Lets face it!
Inlägg #2: Postat: 2003-10-18 11:14:00
ylva
du verkar ju ha tagit åt dig, så arg som du låter. svar ja, jag gillar att skratta åt dif. Jag är ju gnagare. Jag är helt allvarligt imponerad av asf och det var därför jag ville skriva det här. en grej till, skulle ni ha bättre fans än AIK???? ursäkta men det kan du väl ändå inte mena. klankar inte ni på aik när vi spelar dåligt, jo visst fan gör ni det. detta kallas hatkärlek.
Inlägg #3: Postat: 2003-10-18 11:15:00
ylva
det är på skoj. dessutom är jag trött på dif tränarduons attityd till sitt lag och fotboll. den är inte ok. jag tycker de är löjliga. självklart är jag avundsjuk på de som vinner, oavsett om det är mff eller dif. är det dif är jag också missunnsam för jag tycker att mff har förtjänat det mer i år. dessutom kan jag tillägga att jag inte är en avundsjuk fegis.
Inlägg #4: Postat: 2003-10-18 11:15:00
ylva
jag tycker att hatramsor borde kliva åt sidan för hyllningar och hejning på det egna laget och att kärleken till lagets i ens hjärta alltid ska stå i första rummet. däremot tycker jag att du borde förstå att man blir lite skadeglad när detta händer dif, eftersom ni har ett sånt flyt hela tiden. jag skrev frågetecken efter sämst i min text, var tvungen att lägga in det eftersom det fanns en motsägelse mellan att dif är bäst och att de förlorade mot asf.
Inlägg #5: Postat: 2003-10-18 11:45:00
Bajen - Söders Bröder
Järnkaninen!!! Du, Bajen fick stryk av ett topplag i elitserien,MFF, men ni pyjamastöntar fick storstryk av ett bonngäng i en lägre serie. Det är skillnad det!
Inlägg #6: Postat: 2003-10-30 17:46:00
Djurgårn - Stockholms stolthet
men ändå tar vi SM-guld... gör det oss fortfarande mycket sämre? kolla resultatet från våra två senaste derbyn, om dif e sämre än ett bonngäng i en lägre serie, och Hif e sämre än Dif, hur bra e då Hif????
Inlägg #7: Postat: 2003-10-30 17:53:00
Djurgårn - Stockholms stolthet
Jag kan hålla med ylva lite. Järnkaninen är en av dem som det finns en för mycket av bland våra supportrar, men att en hammarbyare klagar på oss. säger att vi har tur, kallar oss pyjamastöntar.. det är att förklara som en sak - mindervärdeskomplex. ni är sveriges lag nummer två. förra året, och i år. dessutom kan jag sätta allt jag äger på att dif tar det i år igen. jag tycker synd om dig söder broder, övertygad om att du e bäst, men kommer ändå bara två....
Laddar...