Inlägg #1: Postat: 2003-10-17 19:54:00
|
Malin Michea |
forts. Av den anledningen drar jag mig tillbaka från debatten i detta ämne. Jag har inte tid eller ork att behöva förklara mig för folk som är upprörda över saker jag aldrig har sagt. Mina åsikter finns i artikeln. Tack för mig.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2003-10-17 21:12:00
|
Mike |
Så sammanfattningsvis tycker du att det är kan vara lagligt. Bara alla "fina anständiga människor" är överens om att det är fult och smutsigt, och att de som är inblandade är antingen "omoraliska svin" eller "stackars offer". Tillbaks till Viktorianska eran liksom.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2003-10-17 23:50:00
|
Malin Michea |
NEJ!!! Herregud, människa. Ska det vara så svårt att förstå? Jag vill ha ett samhälle där ingen ska känna sig tvungen att prostituera sig för att kunna leva ett drägligt liv. Skulle det finnas någon i denna utopi som vill prostituera sig för att det skänker henne/honom glädje, spänning, whatever, så är det upp till den personen. Punkt.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2003-10-18 00:13:00
|
Per |
..och där alla fluffiga kaniner skuttar över ängarna hand i hand med lejonen. Man ska alltså få göra hur jävla korkade val som helst i livet och ändå få bli räddad alla hemskheter? Detta verkar ju helt vrickat...
|
|
Inlägg #5: Postat: 2003-10-18 11:29:00
|
Hasse |
Malin, försök att förstå att i Sverige är INGEN tvingad att prostituera sig för att överleva. Det är ALLTID ett eget val man gör. Då kan man heller inte lägga ansvaret på andra.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2003-10-21 10:13:00
|
Sunny |
Malin: Jag är inte överenes med dig här men du ska iNTE dra dig tillbaka: din röst behövs oxå i debatten! Detta är komplexa frågor som du vet. Kram Sunny
|
|
Inlägg #7: Postat: 2003-10-23 03:28:00
|
Malin Michea |
Hasse, försök förstå att jag är MEDVETEN om att ingen i Sverige är tvingad att prostituera sig. Och Per, jag tänker inte skämmas för att jag önskar att världen var en bättre plats än den är.
|
|