Daniel Ekman, en farlig amatörskribent

Inlägg #1: Postat: 2003-10-15 14:59:00
Anna Jurist
Det var en märklig resonemang. Billy Butt har all anledning i världen att skriva om ämnet våldtäkt. Han har ju erfarenheter av rättsväsendets behandling av sådana mål. Jag tycker du ska hålla dina personliga känslor om Butt utanför debatten. Han kommer med ganska vettiga resonemang. Inlägg som dina förstör debatten och får dig att framsstå som en Billy Butt hatare vilket gör att ingen intelligent människa tar ditt inlägg på allvar!
Inlägg #2: Postat: 2003-10-15 15:06:00
Yanni
Jaså minsann. Och det vet du? Har du gjort enkäter här på eftermiddagen eller? Jag skriver inte om Butt som person, utan vad hans skriver och hur jag tolkar det. Med bakgrunden att han hela tiden talar i egen sak blir ingenting av det han skriver vare sig intressant eller objektivt. Bara bittert.
Inlägg #3: Postat: 2003-10-15 16:33:00
Sunny
Själv ägnade jag inte våldtäkt eller begreppet incest så många tankar förrän pappa våldtog mig. När jag fick reda på att han brukade våldta små barn började jag lära mig allt jag kunde om pedofiler. Är inte detta ganska naturligt? Råkar man ut för någonting vill man ju försöka förstå o i BB.s fall försöka fria sig?
Inlägg #4: Postat: 2003-10-15 16:35:00
Sunny
Detta innebär inte att jag är bitter: Bara att jag undrar hur andra barn ska slippa gå igenom samma sak.Rättegången mot BB var mycket bizzar: Tycker du att det är så konstigt att han vill försöka bena upp det hela?
Inlägg #5: Postat: 2003-10-16 09:00:00
Thomas L. Aabo
Enlig Yannis "logik" i kommentaren ska inte kvinnor ägna sig åt jämställdhetsfrågor, då talar de bara i egen sak.
Inlägg #6: Postat: 2003-10-16 13:10:00
Besserwisser
Är Anna Jurist utbildad jurist, så är jag Kalle Anka och det är jag inte,
kollade just i speglen. Anna Jurist
påminner däremot mycket om Billy Butt i språkbruk och felstavningar.
Fegt, Billy!
Inlägg #7: Postat: 2003-10-16 19:45:00
Yanni
Det är lite skillnad att arbeta för något specifikt än att gång på gång skriva artiklar som hela tiden går ut på hur orättvist behandlad man har blivit. Det är inte konstruktivt. Han kunde ju börja med att hjälpa killar som blir oskyldigt anklagade för våldtäkt istället. Det är så det brukar gå till, man hjälper andra i samma sits. Inte Billy dock, han beklagar sig på Sourze. Ja. Det är min uppfattning.
Inlägg #8: Postat: 2003-10-17 00:09:00
Sunny
kvinnor ska inte ta i för mycket. Ibland så får de vad de förtjänar.
Inlägg #9: Postat: 2003-10-17 02:24:00
Mike
Av Billys artiklar framgår att han även engagerar sig för enskilda fall. BÅDE män som säger sig oskyldigt anklagade och kvinnor som våldtagits. Att misstänkligöra någons motiv är jävligt dålig stil. Det som är intressant är vad han säger och om det är sant inte i första hand varför.
Inlägg #10: Postat: 2003-10-17 03:22:00
anjinsan
Ha ha ha ha, enskilda fall? butt intresserar sig UTESLUTANDE för män som han säger blivit "oskyldigt anklagade", hans eftergift med denna artikel är ett simpelt publikfrieri som närapå är pinsamt, fast han har ju sina fan, märkligt nog
Inlägg #11: Postat: 2003-10-17 14:01:00
Mike
Nä det är klart efter som Yanni, anjinsan och den övriga begåvningsreserven vet vad Billy gör och tänker bättre än han själv så får jag väl ge mig då. Då behövs ju inga debattforum, Yanni och anjinsan kan ju tala om för oss mindre begåvade hur allt ligger till, en gång för alla!
Inlägg #12: Postat: 2003-10-17 16:28:00
Sunny
O någon här har snöat in på mig o skriver i mitt namn.
Laddar...