På plats i Kungsan

Den här tråden diskuterar artikeln På plats i Kungsan.
Inlägg #1: Postat: 2003-10-15 12:03:00
Thomas L. Aabo
Du skulle varit med 92 i centrala Köpenhamn efter att Danmark tog EM-guldet.
DET var en av mitt livs stora ögonblick dygn - pluralis.
Inlägg #2: Postat: 2003-10-15 12:29:00
Patrik E
Kände precis likadant så fort alla dessa politiker kom in i bild, det kändes väldigt onödigt. Själv satt jag framför tv:n med konstanta rysningar, helt underbart att se förutom politikerna då. Hade jag haft möjligheten så hade jag joinat dig... : Bra skrivet!!
Inlägg #3: Postat: 2003-10-15 12:52:00
sten
Jag satt och hoppades på att Peppe skulle säga."Visst är tjejerna guld värda som du säger. Hur mycket pengar har regeringen med sig nu när du kommer och hälsar dem välkomna hem till vårt fina land?
Inlägg #4: Postat: 2003-10-15 13:06:00
Kalle
Tänk vad lätt det är att svepas med och försöka utnyttja massiva känsloyttringar för den egna populismen. Jag tänker på hon VDn för Svenska Spel, "Nu ska vi prata om fördelningen av resurser..." Varför tänkte hon inte på det när kontraktet skrevs?
Inlägg #5: Postat: 2003-10-15 15:51:00
Robert
Varför har kvinnor detta behov av att hävda sig som grupp? Jag trodde att människor spelade fotboll för att det är roligt, inte för att jävlaranamma visa männen att kvinnor minsan ocskå kan! Det är patetiskt. Det är då inte konstigt om mannen är norm, när nu alla kvinnor har ett behov av att helatiden jämföra sig med män.
Inlägg #6: Postat: 2003-10-15 17:27:00
Per W
Bra skrivet, men varför kritisera att Sveriges demokratiskt valda statsminister och Stockhoms "borgmästare" är där och firar silvermedaljörerna?
Jag känner mig inte dugg "representerad" av det odemokratiska kungahuset. Allt är inte valrörelse och vi bör vara stolta över vårt demokratiska styrelsesätt och dess representanter.
Inlägg #7: Postat: 2003-10-15 21:47:00
Sunny
En idrottsanalfabet som jag förstår att det hänt någonting märkvärdigt när jag läser vad du skriver....
Laddar...