Inget guld för bimbolandslaget

Inlägg #1: Postat: 2003-10-14 15:00:00
Jörgen
Annars kan man ju se det som att "bögdivorna" förlorade en betydelselös kvalmatch, medan "flatorna" förlorade en VM-final. Det borde ju vara lite skillnad på motivationen...
Inlägg #2: Postat: 2003-10-14 16:49:00
Björn
Fjollorna i herrlandslaget får väl suga av varandra och köra sina stjärtknull. Sedan kan dom ju kramas ett tag och gå ut och köpa smink och modeaccessoirer som tröst. Nej, tacka vet jag damlandslaget!
Inlägg #3: Postat: 2003-10-14 20:38:00
Björn
Svar 2: Ska vi ta och komma överens om vem av oss som ska byta? Speciellt när du tänker formulera dina inlägg på det där sättet vill jag absolut inte bli sammankopplad med dig.
Inlägg #4: Postat: 2003-10-14 20:41:00
Björn
forts Jag håller visserligen med om att damlandslaget regerar, men homofobiska kommentarer som dina vill jag absolut inte bli ihopkopplad med. Jag har bara sett dig använda signaturen "Björn" en gång förut och kommenterade det även då. Kan du kalla dig för något annat skulle förvirringen minska betydligt.
Inlägg #5: Postat: 2003-10-15 00:52:00
Björn
Jag heter Björn och kallar mig följdaktligen för det. Men vill du kalla dig för BjörnBögen så går det utmärkt för mig! Det kanske förvånar dig men vi är några till i landet som lystrar till detta namn.
Inlägg #6: Postat: 2003-10-15 21:00:00
Björn
Svar 5: Ok, kalla dig för Björn du med. Själv kommer jag dock inte kalla mig för det du föreslog, då jag själv är heterosexuell. Man kan faktiskt vara tolerant fast man är hetero. Det som gjorde mig lite sne var att jag misstänkte att någon började använda min signatur på ren djävulskap. Men ok, hädanefter får vi vara beredda på att bli sedda som lite inkonsekventa emellanåt då vi uppenbarligen inte har riktigt samma åsikter.
Laddar...