Inlägg #1: Postat: 2003-10-13 12:31:00
|
Sofia |
Ja, inte tar två dagar på sjukan knäcken på den delen av mig. Tvärtom. Måste fundera lite på det där med viloläget... kärlek så länge, eh ja.. just det.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2003-10-13 12:33:00
|
Sofia |
Förresten är du nog mitt enda bevis i världen på att kravlös kärlek faktiskt existerar. Och ett enda bevis kanske räcker?
|
|
Inlägg #3: Postat: 2003-10-13 13:42:00
|
Sofia någon timme senare |
Så, nu har jag funderat ett varv. Den viktigaste raden i min dikt är inte den om kärlek, utan "om jag inte finns då". Ju mer färdigformulerad, desto mer att fästa kärleken i... och det är det som är så förbaskat svårt.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2003-10-13 14:57:00
|
stefan med s |
Ja det räcker säkert. Har man ett bevis så finns nog fler.Du har nog bara inte hittat dem än ens erfarenheter är ju i huvudsak ihopsamlade före DNA-teknikens genombrott.Och du och jag gungar knappast ikapp på någon muterat unikt annorlunda gren på stamträdet för homo sapiens.Fast lite klädsamt unika är vi väl ändå? Jo, "om jag inte finns" blev för mkt bara inom 500 tecken.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2003-10-13 15:11:00
|
Sofia |
Hehe, jag är förvånad över att du lyckas få ner så mycket på så litet utrymme ändå, mr Bisats ;-
|
|
Inlägg #6: Postat: 2003-10-13 15:32:00
|
stefan med s |
Metallsmakstestet kan utfalla lite olika när man tar uttrycken "när jag inte finns" och "om jag inte finns" i munnen. oavsett om man läst hyllmeter existensiell litteratur eller mest föredrar lättare litteratur, tja..själv tycker jag Hagbard Handfaste är en bra filosof. :-
|
|