Ett litet trevligt sexköp?

Inlägg #1: Postat: 2003-10-15 20:45:00
Per
zzZzz. Du verkar glömma att när man köper en hantverkare, så följer en kropp med. Den "utnyttjas" och blir prissatt. Hur vet du att de prostituerade mår skit? Regeringen och alla dess organ hävar själva att inte har någon koll på den prostitutionen som finns utanför gatorna. Vart har du fått denna insiderinformation som ingen annan lyckats finna? Lägg ner de trista känsloargumenten som är byggda på rena antaganden...
Inlägg #2: Postat: 2003-10-18 09:22:00
Anonym Kvinna
Drogmissbrukande prostituerade är oftast vuxna människor som måste ta ansvar för sitt eget liv precis som alla andra, missbrukare kan och bör icke reduceras till något omyndigförklarat som det är synd om
Inlägg #3: Postat: 2003-10-20 06:44:00
elin
per, mina argument ar byggda pa bla prostituerades egna berattelser - hur manga sadana har du tagit del av? att det finns ett stort morkertal av prostituerade ar sant och jag antar helt enkelt at de inte lever i nagot slags underjordiskt shangri-la. det finns hundratusentals omraden for prostituerade i varlden och det ar i stort sett samma sak i vartenda om an renlighetsfaktorn varierar nagot.
Inlägg #4: Postat: 2003-10-20 06:48:00
elin
att en kropp foljer med nar man koper en snickartjanst ar en sak. att ens kropp utnyttjas och blir prissatt ar en annan. om du inte tror mig far du val lyssna till de som upplevt det hela. anonym kvinna: visst maste man ta eget ansvar, men det rattfaridar inte prostitution. den skickar ett meddelande till varlden som enligt mig ar varre an att man inte far kopa kroppar hur som helst.
Laddar...