Arnold! Free Annika Östberg!

Showing page 2 of 3: 1  2  3
Inlägg #21: Postat: 2003-10-10 22:41:00
forts
Inget jag skulle sätta mitt namn bakom, även om Annika för min del bör anses ha avtjänat sitt straff i amerikanska fängelser. Det var mina åsikter. Och jag är tacksam om du inte kallar mig trög för att jag har åsikter om din texts utformning.
Inlägg #22: Postat: 2003-10-10 23:47:00
Sam
Just det. Förolämpa inte folk som är välvilligt inställda till dig, Billy. Då har du snart inte några vänner kvar!
Inlägg #23: Postat: 2003-10-11 00:31:00
Billy Butt
Sam - Jag har mera vänner att vad du kan räkna kan jag lova dig. Men en sak... jag har 30 års erfaremhet av artister, film & TV stjärnor. Har jobbat nära dem i USA och Sverige och vet hur de tycker och tänker. Varför litar ni inte på mitt sätt att tilltala Arnold. Jag tror jag har lite mer erfaremhet av sådana som Arnold än många andra här på Sourze...Jag har ju trots allt flera år i USAs nöjesbransch bakom mig och är därmed kanske lite närmare den världen än många av er! Ni borde lita på mig!
Inlägg #24: Postat: 2003-10-11 00:33:00
Billy Butt
En sak som är märkligt om er alla... ni kritiserar mitt sätt att skriva men ingen av er vågar skriva på engelska... är ni fega i fall jag hittar fel på er stavning... eller?
Inlägg #25: Postat: 2003-10-11 00:34:00
Billy Butt
Och jag förolämpar ingen. Jag kallar Per W för löjlig... därför att han beter sig som löjlig.... det framgår av hans inlägg
Inlägg #26: Postat: 2003-10-11 01:40:00
Alvunger
Varför skall vi skriva på engelska när vi skriver till dig? Det låter rätt skruvat. Vidare skrev du "Gud va ni är tröga!!!" och det låter misstänkt lik en förolämpning i mina öron. Ingen har heller kritiserat din engelska stavning. Endast ditt tilltal. Det är en skillnad där.
Inlägg #27: Postat: 2003-10-11 09:19:00
Billy Butt
Alvunger:Jag ville ha inlägg på engelska så att Arnold skulle kunna läse dem. När jag läser ditt inlägg förstår jag varför vi i Sverige inte går med i EMU. För många som lever i det inskränkta svenska lillputt världen och de har inte en aning om hur världen funkar utanför. Gud om du visste hur Arnold tänker - han tänker definitivt inte som du gör - det kan jag FÖRSÄKRA dig om!
Inlägg #28: Postat: 2003-10-11 09:22:00
Billy Butt
Faktumet är Josefin & alla andra här... jag har en personlig länk till Arnold genom bekanta i Kalifornien. Jag tror jag vet hur mannen kommer att reagera på mitt brev, men många av er här har förstört budskapet genom att bara kritisera . Om jag skulle översätta alla inlägg kommer Arnold att tro att ni är ett gäng "bönder"! Det är ni inte, men han skulle nog få för sig det!
Inlägg #29: Postat: 2003-10-11 12:00:00
Sam
Jag tycker att du förolämpade svenskamerikanen genom att kalla honom trög och påstå att han inte fattar ett dugg! Han stöder dig ju och vill bara att allt ska gå bra med ditt brev. Det är ju därför han kom med kritiska synpunkter.
Inlägg #30: Postat: 2003-10-11 12:01:00
Sofia
Vad är det här för "äckliga" grupperingar du pysslar med Billy? Vad jag kan utläsa av allt kommentarsnurr finns det alltså å ena sidan "det dumma Hollywood-folket" som måste tilltalas med slang för att förstå, på den andra har vi de tröga sourzarna som inte inser sitt eget bästa, i mitten står du, allsmäktige Billy, och vet vad alla tänker. Om du nu är så bra på att veta hur dumskallarna over there ska övertygas, varför använder du inte en lika bländande och övertygande retorik här på sourze?
Inlägg #31: Postat: 2003-10-11 12:06:00
Sofia avrundar
Än så länge verkar du inte ha övertygat någon.. och jag vägrar att tro att alla här är dumma i skallen bara för att de inte förstår hur "såna som Arnold" tänker.
Inlägg #32: Postat: 2003-10-11 17:14:00
Billy Butt
Alla här är uppfostrad i sosse-sverige och de flesta här har inte erfarenhet av USA. Det märks i kommentarerna. Over there tänker folk på ett helt annat sätt må du tro - å du - jag har bott i USA i drygt 8 år och varit verksam i samma värld som Arnold lever i. Jag borde veta lite grand vad jag snackar om... eller?
Inlägg #33: Postat: 2003-10-11 21:08:00
Sam
Svenskamerikanen har stor erfarenhet av USA och han går inte på din linje, även om han stöder dig.
Så ditt resonemang är fel. Du kan inte bunta ihop 280 milj amerikaner och säga att alla tänker på samma sätt.
Inlägg #34: Postat: 2003-10-12 11:29:00
Billy Butt
Läs detta Sam.... och lär dig lite om hur folk i USA tänker.
Länk: expressen.se
Inlägg #35: Postat: 2003-10-13 13:47:00
Alvunger
Detta kan ha varit det löjligaste jag läst. Om du nu är så säker på Billy att du vet hur Arnold tänker, att du inte bara tar och skickar brevet då och struntar i oss tröga sossesvenskar. Jag står för att jag inte skulle tilltalat en guvernör om en viktig politisk fråga med "Hey yo terminatorman"-snacket. Du kan kalla mig bonde, sosse el trög om du vill, men att dra in att vi inte vet
Inlägg #36: Postat: 2003-10-13 13:47:00
forts
hur Arnold tänker bara för att vi inte håller med är bara löjligt. Om du nu har dessa fina Hollywoodkontakter behöver du ju heller inte "impa" på dem m kommentarer fr sourzare. Använd dina kontakter, ring Arnold, få hem Annika som var ditt syfte. Skäll inte på folk för att de inte vet hur man snackar i USA.
Inlägg #37: Postat: 2003-10-13 14:02:00
Billy Butt
Gud va du avslöjar dig mer och mer för varje gång du skriver inlägg Josefin. Jag börjar kunna dig nu. Du lider av någon sorts "Billy Butt komplex". Synd om dig kära du!
Inlägg #38: Postat: 2003-10-13 14:04:00
Billy Butt
Betr svar 36: Jag bara svarar dem som skriver här - precis som du skulle göra om det var din artikel. Jag är inte ute efter att "impa" på någon - har varit med alldeles för länge för sånt trams. Kom med något vettigare!
Inlägg #39: Postat: 2003-10-13 22:17:00
Alvunger
Du får nog läsa om mina inlägg, det är relevant kritik som handlar om den ton du har i ditt brev till Arnold. Tycker också att det är vettig kritik, men du har valt att inte bemöta det o det är ok för mig. Om du inte håller med mig, tycker jag att du kan tacka för att jag o andra tog oss tid att kommentera o inte vara ohövlig. För övrigt, är det faktiskt du som knappt lyckats publicera en enda artikel här utan att nämna mitt namn, så du lider nog av ett Alvungerkomplex. Synd om dig kära du!
Inlägg #40: Postat: 2003-10-16 19:03:00
NN
Billty är en narcissist, eller hur Sourze?
Showing page 2 of 3: 1  2  3
Laddar...