Ett litet trevligt sexköp?

Inlägg #1: Postat: 2003-10-08 17:19:00
Yanni
Låter som en vettig inställning tycker jag. Jag fattar inte heller hur man vill ligga med någon som inte har minsta intresse av det om de inte får betalt eller hur man i det läget kan vara kåt. Men det är ju så jävla synd att ingen sexköpare svarar på frågan!!!
Inlägg #2: Postat: 2003-10-08 20:19:00
Björn
Yanni: precis, det krävs nog en sexköpare till att svara på det, precis som det krävs en heroinist till att förklara vad det är som är så bra med heroin. Dock tvivlar jag inte på att det i båda fallen finns förklaringar, annars skulle de ju inte hålla på med det.
Inlägg #3: Postat: 2003-10-08 23:30:00
Biff
När begås de flesta sexköpen? Är det på lördagkvällar efter att krogen stängt, eller är det vanliga vardagar? Är det singlar som köper, eller är det helt blandat? Är isf sexbehovet ett fysiskt behov för män? En sak måste ju iaf vara säker. Om man betalar för sex kan man i grunden inte må särskilt bra... Skulle vara intressant att veta...
Inlägg #4: Postat: 2003-10-17 16:46:00
Anonym Kvinna
Lite olika anledningar kan jag tro;
vissa tycker det är lika naturligt som att ragga ONS på krogen,
dom har köpt en annan sexmoral än dig.
Inlägg #5: Postat: 2003-11-06 06:10:00
sphincter
Jag ar sexkopare och finner inget fel i det. Jag har flickvanner som ocksa ger mig sex, sa jag koper inte for att jag inte far det pa nagot annat satt. Mar jag daligt? Nej, jag ar en valdigt lycklig manniska, mycket nojd med mig sjalv.
Inlägg #6: Postat: 2003-11-06 06:14:00
sphincter
Skulle kanske ocksa saga att det ar valdigt kulturellt betingat det har med acceptans for prostitution. I Sverige ar det fult och nagot som bara sjuka manniskor gor, men i andra kulturer ar det lika vanligt som att ga och ta en ol med grabbarna. Tack och lov att jag bor i ett sadant land.
Laddar...