Inlägg #61: Postat: 2003-10-09 10:27:00
|
Katta |
Tack Inka, det är faktiskt rätt obehagligt att veta att de kommer som ett brev med posten varenda inlägg man gör. Att Sunny tror att jag är någon annan än Katta är bara än mer tragiskt eftersom det betyder att hon utsatt någon Catrin för samma behandling. Nåväl, jag antar att denna tråd är slutdiskuterad.
|
|
Inlägg #62: Postat: 2003-10-09 10:47:00
|
Billy Butt |
Kan ni inte låta bli hacka på varandra och istället hålla er till debattämnet. Ni låter som ett gäng kycklingar som bara gör öväsen som inte har med sakefrågan att göra. Låt Katta ha sina åsikter. Å du Katta ta till dig vad folk säger till dig.
|
|
Inlägg #63: Postat: 2003-10-09 16:46:00
|
Sunny |
Petra. Just det.Vad hon har för åsikter lyckas hon aldrig få fram: Hon är inte ute efter någon debatt. Antingen är hon bara korkad eller oxå vill hon bara kasta skit på folk: Detta är inte det enda forum jag är med i som haft problem med damen. På Fo blev hon portad till sist.
|
|
Inlägg #64: Postat: 2003-10-09 17:11:00
|
Petra |
Inka. Jag är inte ute efter att mobba
men däremot kritisera.Herregud, hon kan väl vara lite självkritisk när så många upplever henne på detta sätt!
|
|
Inlägg #65: Postat: 2003-10-09 17:30:00
|
Sunny |
Inka. Denna männsika är ju en konstant mobbare o gör personangrepp emot alla? Överallt där hon uppenbarar sig blir det problem: till slut håller halva forumet på att debattera alla hennes personutfall.Är det så vi vill ha vår debatt? Om inte så får vi ta tag i detta: liksom Du Inka avslyr jag mobbing.
|
|
Inlägg #66: Postat: 2003-10-09 20:46:00
|
Katta |
Sunny för i helvet mitt namn är Katharina, jag är INTE personen som du tror att jag är. Kan du nu nöja dig med det och sluta förfölja mig? Projicera ert beteende på någon annan.
|
|
Inlägg #67: Postat: 2003-10-09 22:12:00
|
On a Sunny day |
Varför är du så argsint Catrin? Jag vet nog vad du heter!
|
|
Inlägg #68: Postat: 2003-10-09 22:17:00
|
Katta |
Suck... vad är det för mening?
|
|
Inlägg #69: Postat: 2003-10-09 22:24:00
|
Sunny |
O jag skrev inte inlägget ovan även om jag känner till en del av dina namn.
|
|
Inlägg #70: Postat: 2003-10-09 22:40:00
|
Katta |
Sluta vara så paranoid, jag är inte den du tror. Det har jag sagt dig sen du följde efter mig hit från Länk: feministen.org Jag orkar inte med dig längre, sluta förfölj mig...
|
|
Inlägg #71: Postat: 2003-10-09 22:51:00
|
Sunny |
Spy din galla någonannanstans Honnett lilla.
fast du har ju redan varit flitig dag eller hur?
Du måste väl fatta så länge du rabblar dina helsjuka mantran så hjälper det inte att byta namn?
|
|
Inlägg #72: Postat: 2003-10-09 23:08:00
|
Katta |
Sunny, jag vet inte vad du pratar om. Jag heter Katharina, skriver här under Katta och ingen annanstans längre, pga dig. Tidigare skrev jag på feminist.org men du började det här tjatet där och jag orkar inte med det. Kan du snälla lämna mig ifred?
|
|
Inlägg #73: Postat: 2003-10-09 23:28:00
|
Sunny |
Sluta leka debattkrossare här då. jag lämnade FO O feministsajten för att slippa dig men härifrån går jag inte.
Du kan väl börja följa vanlig debattvett bara. ingen begär att du ska bli någon under av klarsynthet eller konsekvens. Liksom q har rätt till sina åsikter har du rätt till dina: det handlar ju inte om det. jag ska göra mitt bästa att låtsas som om du inte finns,Honnett.
|
|
Inlägg #74: Postat: 2003-10-09 23:31:00
|
Sunny |
Detta handlade om de våldtagna kvinnorna.
kan vi återvända dit tror ni?
|
|
Inlägg #75: Postat: 2003-10-09 23:38:00
|
Inka |
Sunny och Petra, vad fattas er? Lägg fram bevis på att "Katta" är den ni tydligen tror att hon är. Annars håller ni käften och visar lite vanligt jävla folkvett! Vuxna människor som beter sig som er, är det sannerligen synd om. Och ännu mer synd om "Katta" om hon är oskyldigt anklagad. Det borde väl ni ändå inse, om inte annat efter att ha delgett den "oskyldige" Billy Butt era sympatier. Skamligt och ovärdigt beteende.
|
|
Inlägg #76: Postat: 2003-10-09 23:48:00
|
Inka |
Och för att utvigda det hela. Petra och Sunny, ni har i ett antal kommentarer uttalat er om "Kattas" personliga påhopp och hennes stora brist på självkritik vilket ni då tydligen inte anser er själva lida av. Eftersom jag mycket väl känner till "Kattas" kommentarer och förmodligen har läst dom flesta så vill jag att ni exemplifierar era påståenden. Det räcker med ett par tre länkar till trådar där "Katta" ägnar sig åt personliga påhopp och visar sin stora brist på självkritik. Tack på förhand.
|
|
Inlägg #77: Postat: 2003-10-09 23:52:00
|
Katta |
Tack Inka, jag börjar känna mig lite matt faktiskt. Jag vet inte vad FO är som Sunny refererar till. Jag tål att stå till svars för mina åsikter, men att bli anklagad för att vara någon annan, det är för bisarrt.
|
|
Inlägg #78: Postat: 2003-10-09 23:53:00
|
Katta |
och Nej Sunny, jag tror inte vi kan gå tillbaka till någon debatt om våldtäkt. Det känns faktiskt helt meningslöst...
|
|
Inlägg #79: Postat: 2003-10-10 09:07:00
|
Sunny |
Inka: Ifall du inget märker det så kan jag nog inte förklara. Hela tiden denna sjuka dubbelhet: I nr 49 adresserar hon till mig: hej Sunny,o jag försöker svara o finna ut vad hon vill mig. Då kommer någon sjuk kommentar att jag förföljer henne?Herregud. Det är ju hon som hela tiden vänder sig till mig i o jag som försöker vara hövlig.Hon har paranoia o tror att folk förföljer henne i olika forum.Det är nog den sista jag skulle följa.
forts
|
|
Inlägg #80: Postat: 2003-10-10 09:12:00
|
Sunny |
För sista gången: var Katta än dyker upp så slutar debatten undantagslöst med att hela forumet debatterar för o emot Katta!Sakfrågan brukar,som här, "kännas meninslös" för henne. Vad vi andra vill debattera skiter hon i. Jag gick ur FO tills damen blev portad men här är det högt i taket: det är bra.Jag lovar att aldrig mera svara på hennes inviter till debatt. bra så Inka?
|
|