Om de våldtaga kvinnorna

Showing page 2 of 7: 1  2  3  4  5  6  7
Inlägg #21: Postat: 2003-10-06 16:57:00
Billy Butt
Till Kim: Jag kan visst svara på frågor , men problemet är att många särskild Katta ställer frågor som redan är besvarade i artiklarna och då tycker jag att det blir tjatig att upprepa mig,. När hon då tjatar då blir jag lite trött och betraktar personen som ointressant. Det skulle du också bli.
Inlägg #22: Postat: 2003-10-06 18:16:00
Katta
Svar 19: Det är precis det som är problemet Kim. Biff vill inte förstå och BB har inte argument för att diskutera. Båda tar då till det lilla knepet "förlöjligande". Det är tråkigt att BB inte vill föra diskussionen på en normalt sansad nivå utan far omkring med versaler och svordomar.
Inlägg #23: Postat: 2003-10-06 19:40:00
H.W.
Jag tror att Butt är mer slipad än du är och att han vet precis vad han sysslar med. Du -Katta- är ingen match för en sån karl som haft de erfarenheterna han har haft. Karln ber ju dig sluta men du tjatar på ändå. Vad väntar du dig då? Klart att han tröttnar på dig. Jag tycker du ska följa Bs råd och skriva en artikel själv - om du nu är så smart debattör som du försöker vara här. Men precis som Butt skriver så tror jag att du är för feg.
Inlägg #24: Postat: 2003-10-06 19:53:00
Calle W
Billy! Försök fatta att varje försök till en hederlig debatt med signaturen Katta är dömt att misslyckas. Om hon är korkad, provocerande eller helt enkelt bara vill jävlas är egalt. Logik och intellektuell hederlighet finns helt enkelt inte i hennes vokabulär. Sorry Billy, men det är lönlöst!
Inlägg #25: Postat: 2003-10-06 21:12:00
Janne
Kom igen grabbar, ni får däng av "Katta". Och fram med lite källhänvisingar, Billy. Om du nu ska vara den erfarna debattör du så gärna vill låta som, vet du mycket väl att siffror alltid ska backas upp med källhänvisningar. Eller är det så enkelt att dina "undersökningar" och siffror saknar laga grund, hehe?
Inlägg #26: Postat: 2003-10-06 21:58:00
Katta
H.W - feg? Jag tror bestämt att jag skrev varför jag inte skickar in en artikel. Har skrivit mina åsikter här i kommentarsfältet och slutar inte skriva för att Butt skulle anses mer slipad. Det borde väl slipa mig att debattera med honom, varför sluta i sådana fall. Det står naturligtvis honom fritt att låta bli att svara.
Inlägg #27: Postat: 2003-10-06 22:01:00
Kim
Haha - tala för dig själv tack. Och det är ju bara löjligt att avfärda försök till diskussion med att säga "skriv själv". Och du ska kanske ligga lågt med stenarna i glashuset BB - apropå att upprepa sig...
Inlägg #28: Postat: 2003-10-06 22:01:00
Katta
I denna tråd kan jag inte se annat än att ni är i avsaknad av argument vad det gäller våldtäkter, men ni har en himla massa att säga om Katta som person. Tråkigt, eftersom en diskussion om juridik kring våldtäkter vore intressant, men om det är mig vi ska diskutera så sitter jag med all fakta och ni med spekulationer.
Inlägg #29: Postat: 2003-10-06 22:02:00
A
H.W - vilka "erfarenheter" talar vi om?
Inlägg #30: Postat: 2003-10-07 00:05:00
CalWin
Hej alla användare av det fria ordet. Vilket skitsnack ...
Katta, jag tycker du missbrukar detta forum. Du uttrycker din avsky för Billy Butt på alla tänkbara sätt. Det behöver du inte göra här. Mediapersonen Billy - ett tips: släpp detta! Du är dömd och har avtjänat ditt straff. Du kommer aldrig att kunna revanchera dig på detta sätt, det fungerar inte så.
Inlägg #31: Postat: 2003-10-07 00:30:00
Katta
Men nu får du ge dig. Jag har inget emot Billy Butt. Har förövrigt försvarat honom i en annan tråd där folk ville hänga ut honom. På vilket sätt skulle jag missbruka detta forum? Jag pratar inte om Billys tidigare fall, och så vitt jag vet gör inte han det heller.
Inlägg #32: Postat: 2003-10-07 00:32:00
Katta
Jag har även tidigare uttryckt mitt förakt för de metoder som användes vid rättegången mot Billy, kommentarer om hans utseende mm. Den som kan se klart inser att detta har inte med det att göra.
Inlägg #33: Postat: 2003-10-07 00:33:00
Katta
Är det så personligt detta att det är därför folk har svårt att vara objektiva?
Inlägg #34: Postat: 2003-10-07 08:49:00
Pågen
Janne, svar 25, du läser inläggen genom färgade glasögon. Den som kan se det lite objektivt ser att det är Katta som är både oseriös och får däng.
Inlägg #35: Postat: 2003-10-07 09:13:00
A
Pågen - jaså? Jag tycker tvärsom. Glasklart tvärsom.
Inlägg #36: Postat: 2003-10-07 09:16:00
A
Vad är det som är oseriöst med att försöka föra en diskussion för att föra frågan framåt? Särskilt om man har erfarenhet av socialt arbete. Du menar att det är seriöst att bara vifta bort det och bli otrevlig dessutom och säga "det står i min artikel" blablabla? Ursäkta men hur dum får man bli?
Inlägg #37: Postat: 2003-10-07 09:29:00
MFF:aren
Tydligen lika dum som du i alla fall!
Varän "Katta" dyker upp så blir det ett förbannat tjafsande, tramsande och upprepande. Människan kan inte debattera och argumentera på ett anständigt sätt, helt enkelt.
Inlägg #38: Postat: 2003-10-07 14:25:00
Biff
Katta och Kim, jag börjar bli irriterad på er. Jag ställde en enkel och vänlig fråga som ni tydligen inte anser er värdiga att svara på. "Vill inte förstå" skriver ni istället. Sådan arrogans tål jag inte! Jag vill visst förstå, men gör jag det inte så frågar jag. Lär er att uppträda med hyffs, så kanske ni någonsin kan skapa en givande debatt. Adjö tills dess!
Inlägg #39: Postat: 2003-10-07 14:49:00
Kim
Jaja, personligen är jag mer irriterad på BB som drar sig ur debatten med diverse fåniga förklaringar så fort han inte har svar. Hejdå Biff! Och jag är en av dom som tycker Katta har ett utmärkt sätt att debattera på, nyanserat och insatt, men det är klart det blir jobbigt för såna som inte har eller vill svar/a. Hej MFF:aren -är du ny här?
Inlägg #40: Postat: 2003-10-07 16:14:00
Katta
Då ber jag om ursäkt Biff. Jag menade som så att undersökningar efter en våldtäkt sker på sjukhus med långa väntetider och i en gynekologstol. Offret, som känner sig kränkt och ofta även egen skuld för det inträffade ska återigen av med kläderna och blottas för okända människor. Självklart måste detta ske för att säkra bevisningen, men jag säger att det är ett skäl till att vissa kvinnor helt enkelt låter bli och går hem och duschar av sig "angreppet".
Showing page 2 of 7: 1  2  3  4  5  6  7
Laddar...