Jag har anmält DO till DO

Inlägg #1: Postat: 2003-09-24 09:57:00
Michael Ståhlberg
DO-anmälningen ett infall i samband med att jag ville skriva till DO och kritisera. DO:s förslag
innebär förutom att det kör över folkviljan att
staten diskriminerar mot en lång rad svenskar: dels de som vill slippa religionspropaganda i umgänget med myndigheterna, dels de som inte kommer att få dekorera sina
uniformer med personliga ställningstaganden.
Inlägg #2: Postat: 2003-09-24 10:53:00
Magnus Löwendahl
Helt rätt. Kör hårt! För övrigt är det verkligen något underligt med DO:s hemsida. Ser ju ut som en parodi, något slags satiriskt magasin både till innehåll och design!
Inlägg #3: Postat: 2003-09-24 13:34:00
sandra
Det är i grunden en viktig fråga du tar upp. Ska bli intressant att se vad utgången blir.
Inlägg #4: Postat: 2003-09-24 17:12:00
AC Collin
Engagerad som vanligt. Men du får fan börja kapa dina långa länkar. De fuckar ju upp sidan. Risken är att kommentarfältet hamnar åt fanders. :-
Inlägg #5: Postat: 2003-09-25 08:14:00
Sunny
En viktig fråga för oss som verkligen vill att samhället inte ska lägga sig i vad vi tror på! Följer med intresse: Är nog mera uppgiven än du?
Inlägg #6: Postat: 2003-09-25 09:41:00
Viktor
”Uniform skall vara enhetlig, inga undantag, den bör kompletteras med att alla poliser färgar håret blond, ta på sig kontaktlinser med blå färg, kvinnliga poliser klipper håret och så inför man hälsningsfrasen ´Jävla svartskalle´ när polisen möter invandrare. Enhetlig uniform är mänsklighetens räddare. Naziuniformen gav upphov till 25 milj ryssars död, det var väl bra.” Stålberg kan väl infoga ovanstående till sin DO-anmälan.
Inlägg #7: Postat: 2003-09-29 12:59:00
Per W
Hur kan man bli upprörd av en turban och en slöja!? Jägarförbanden har burit basker till sin uniform i evigheter. BASKER!
Och kravatt!! kroat du vet!.
Inlägg #8: Postat: 2003-09-29 13:05:00
Per W
En ortodox jude i korkskruvslockar är i Israel i alla fall befriad från våldsutövande verksamheter så jag tror inte problemet är överhängande.
Laddar...