|
Inlägg #1: Postat: 2003-09-21 15:00:00
|
|
Sunny |
Ja du! Som du avslutar med: långt långt bakom sig.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-09-21 18:38:00
|
|
Magnus Löwendahl |
Jäkligt bra Sten. Dessutom är slutet helt enkelt lysande: "När en politiker sen får kritik i någon fråga säger politikern: ”Jag har väljarna bakom mig”. Och det har dom ju. Långt bakom sig." Hatten av!
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-09-22 12:12:00
|
|
Tommy Wennerstierna |
Skitbra. Dags för Göran och de inavlade eliterna att byta ut sitt folk. Dom fattar ju inget :- Men jag gissar att Göran & Co anställer 200 nya spin-doctors som får i uppift att se över folkets felaktiga uppfattningar i vissa frågor. Därmed kommer allt att lösa sig till det bästa för oss alla :- Nya arbetstillfällen blir det oxo.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-09-22 12:26:00
|
|
Tommy Wennerstierna |
Allvarligt talat. Är jag ensam om att tycka att Göran Persson har attitydproblem ? Och att de attitydproblemen fick många att proteströsta ?
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2003-09-22 19:01:00
|
|
Mike The lonesome cowboy |
Det var politikerna som blåste folket som vanligt. Nu kan de skylla på folkomröstningen och vänta och se ytterligare sådär en 3-5 år. Om euroländerna då går bättre än Sverige kommer "folket" snällt att krypa till korset. Om inte europrojektet totalhavererar kommer vi naturligtvis med förr eller senare, det är bara en tidsfråga.
|
| |