Nej till polis i turban och slöja!

Inlägg #1: Postat: 2003-09-21 13:05:00
Viktor
Invandrarhatare!
Inlägg #2: Postat: 2003-09-21 14:35:00
Sunny
Tror du det Viktor? Min familj består oxå av en dotter från mellanöstern, en svärdotter från Egypten,en syster från Italien, ett ex o 2 barn från Norge.
men vet du vad? De som är flyktingar här om min svärdotters pappa var har flytt därför bl.a därför att deras döttrar INTE ska behöva bära slöja!!
Inlägg #3: Postat: 2003-09-21 14:39:00
Sunny
Dessutom har vårt kollektiv sedan 28 år har alltid varit mångkulturellt: Det finns få nationer som inte har någon medborgare som inte bott hos oss! Jag gillar det mångkultueralla samhället. Jag ogillar religisöst förtryck,även när det utövas av infödda blågula senskar!
Inlägg #4: Postat: 2003-09-21 16:13:00
Michael Ståhlberg
Bra svarat till Viktor, Sunny!
Vad tyst Viktor blev!
Inlägg #5: Postat: 2003-09-23 14:22:00
Mike
Svar 3, Att de flesta nationer har någon medborgare som inte bott i ditt kollektiv verkar ganska troligt. Verkar som det blev ett "inte" för mycket där... Men Viktors bottenlösa stupiditet kan ju få vem som helsta att tappa fattningen.
Inlägg #6: Postat: 2003-09-23 16:51:00
Sunny
Jo ett inte för my. ta 28 år o ett boende av c.a 12 per/samt. Någon en månad,andra ett år. Från de flesta Europeiska land. Nordafrika. Turkiet,Iran,Irak,Pakistan,Afganstan, Indien, Thailand, Australien, N.Zeeland, sydAfricka, Tanzania, Gambia, Somalia, Mocambiq.Usa,Canada Latinameriaca. Balticum,Ryssland. m.m Så det är ganska många nationer o de flesta religioner o kulturer. Just nu har vi ett gäng frårn Bortre Mongoliet. Du förstår kanske varför jag inte vill kallas rasist???*ler*
Laddar...