|
Inlägg #1: Postat: 2003-09-17 14:58:00
|
|
Erik Lindgren |
Vad gäller s-politiken och deras syn på vård, så är det ju ingen hemlighet att vi är på väg åt ett mer "realistiskt" politik, jag menar, det här är ju bara en "naturlig utveckling" av "ett steg i rätt riktning".
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-09-17 15:01:00
|
|
Erik Lindgren |
Och för att till sist försöka vara lite seriös, kan jag ju säga att huruvida Anna Lindh grävt sin egen grav eller inte, är inte något som du, snuten eller Göran P kan säga något om, eftersom mördaren inte är gripen än. Vad olika experter säger är en sak, vad som är verklighet är något annat. Däremot är Åkeshovsmannen samt snubben på Västerlång liraren som fått spela p g a ss psykvårdspolitik.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-09-17 15:08:00
|
|
Jolin |
Eftersom medierna och utredarna av fallet använder psykiskt funktionshindrad och drägg som synonymer tänkte jag också göra det. Jag syftade inte på social klass. Men dina antagen är ändå rätt charmiga. Du är medveten om att jag pluggar i England för att det är billigt? Nåja, vill du klaga får du faktikst lämna en noggrann definition av drägg, där maxinkomst ingår.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-09-17 15:10:00
|
|
Jolin |
Nepp, nån gärningsman har vi ju egentligen inte fått tag på ännu, och jag kan inte riktigt bestämma mig för om det är rätt eller fel att automatiskt skylla på psyksjuka. Återkommer med insikt.
|
| |