Ännu en våldtäktsbluff i Sverige

Inlägg #1: Postat: 2003-09-16 17:09:00
Billy Butt
Jag menade så här... skriv inga fåniga argument och istället acceptera att detta har hänt. Kvinnan ljög. Försök istället att påverka era femniniskollegor att lära unga tjejer att inte ljuga för polisen om sexövergrepp. Det händer inte så ofta - MEN DET HÄNDER... och det är jävligt allvarligt!
Inlägg #2: Postat: 2003-09-16 18:16:00
Sunny
Vet du Billy: jag kan tänka mig att flickan tycker att du låter lite hotfull? Jag tycker oxå att du gör det.
Varför då?
Vi kommenterar ju det du skriver.
Inlägg #3: Postat: 2003-09-16 20:14:00
Linn
Så om feministerna får kvinnor att sluta ljuga så fixar du och dina manliga skivbolagskollegor så att män slutar våldta, eller...? Jag förstår faktiskt inte riktigt hur du får in feministerna i detta?!?
Inlägg #4: Postat: 2003-09-17 03:14:00
Billy Butt
TILL SUNNY: Jag beklagar om du tycker att jag låter hotfull - så är inte meningen. Jag anser att det är JÄVLIGT ALLVARLIGT att två män får deras liv, karriärer och rykten förstörda av en unga tjejs lögn om våldtäkt... håller du inte med mig... eller har du missat någonting i debatten?
Inlägg #5: Postat: 2003-09-17 03:32:00
Linn
Precis Billy, jag vände bara på det du skrev och förde över det för att du skulle höra hur korkat det var. Skönt att bakvänd psykologi fungerar på stora pojkar också ;
Inlägg #6: Postat: 2003-09-17 11:57:00
Sunny
Billy: Jag har skrivit på många ställen att jag tycker att det är vidrigt att beskylla någon för ett så allvarligt brott. I detta fall vet ingen sanningen ännu: eller?
Inlägg #7: Postat: 2003-09-17 17:50:00
Linn
Jag håller med Billy om att det är hemskt att beskylla andra för brott de inte begått. Det jag vänder mig emot här är Billys angrepp på feminister. Eftersom jag själv är feminist blir det privat....
Inlägg #8: Postat: 2003-09-17 19:16:00
Sunny
Linn:
trösta dig med att alla vi som kallar oss femenister tar åt oss här för i femenismen finns igenting som uppmuntarar till falska anmälningar. Inte i min variant av den i var fall.
Inlägg #9: Postat: 2003-09-21 12:19:00
Marlene Karnerfors
Billy?? har man verkligen kommit fram till att hon ljög?? eller lades förundersökningen helt enkelt bara ner i brist på bevis??
varför kan du inte referera till det specifika målet ifråga??
Laddar...