Inlägg #1: Postat: 2003-09-14 12:59:00
|
Cristobal Engström Duran |
Jag ogillar starkt när människor drar slutsatser om en människas karaktär endast baserat på någonting de skrivit och som läsaren uppenbarligen missförstått.
För låt mig säga att det har du. Missförstått det hela. För jag känner herr Larsson och han är för tusan inte egoistisk eller självcentrerad!!!
|
|
Inlägg #2: Postat: 2003-09-14 13:00:00
|
Forts... |
Jag måste säga att också känner en viss överraskning när hela folkmassor sörjer och tar åt sig som om de kände Anna Lindh personligen. Jag känner den största sorg för att två barn har förlorat sin mamma, kanske lika stor sorg som jag kände den 11 september när jag var på en minnesgala för Chile.
Då kände jag också vrede och sorg för vad som hänt och som fortsätter hända.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2003-09-14 13:01:00
|
Forts... |
Men jag måste allvarligt säga att jag inte kan uppskatta Anna Lindhs arbete som politiker då jag inte vet rent konkret vad hon har gjort. Att hon var en underbar person hör jag ständigt, en person med integritet och ryggrad.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2003-09-14 13:01:00
|
Forts... |
Men jag kan inte säga att jag har spillt tårar över ytterligare en människas död. Det finns med största säkerhet människor som kommer tro att jag är en helt känslokall människa. Men vad jag försöker säga är helt enkelt att jag känner mer eller mindre som David och att jag förstår hans ställningstagande. Punkt slut.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2003-09-17 20:33:00
|
Susanne |
kunde inte sagt de bättre själv. håller med Cristobal och David till 110
|
|
Inlägg #6: Postat: 2003-09-24 09:23:00
|
Alex |
Säger bara en sak: LYSSNA PÅ CRISTOBAL!! han vet vad han snackar om, men ulla, det vet inte du. Du har utan tvekan tagit förutfattade meningar om David, bara genom att läsa hans skrift. ta inte för givet att det man skriver är en personlig biografi, för det är det nästan aldrig.
Dessutom: Ger du dig på en i maffian, har du gett dig på alla!
|
|
Inlägg #7: Postat: 2003-09-27 11:25:00
|
Cristobal "Rocky" Duran |
HELL YEAH!
|
|
Inlägg #8: Postat: 2003-09-27 12:57:00
|
god of nothing |
Ulla. behöver säga nåra saker: jag håller inte med david i texten. han är faktiskt en snobbig liten mderatbög. han tycker det är rätt att usa attackerar irak, och har faktiskt inte brytt sig om Afrikas barn, nånsin. Men har du det?? Även om jag inte sympatiserar med varken david, cristobal eller susanne så gör du i och med dina förutfattade kommentarer ett påhopp på en person som du aldrig träffat förut!
|
|
Inlägg #9: Postat: 2003-09-27 12:57:00
|
forts. |
fråga dig först nästa gång du kommenterar "menar han allvar, eller är det bara poesi?" och sen skiter du i att kommentera någons personlighet innan du vet ett något om den!
ps. david, ta inte illa upp. intet on menat
|
|