|
Inlägg #1: Postat: 2003-09-10 15:02:00
|
|
Per W |
Även budbäraren har ett ansvar för det sk-t man för vidare.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-09-10 21:59:00
|
|
Katta |
Framför allt om man för fram det som om det gäller alla muslimer och inte som i detta fall en extremt liten extremgrupp. Men kanske kastar alla protestanter sten på katolska skolbarn som en lite klick har gjort och fortfarande gör på Irland?!?
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-09-11 10:59:00
|
|
Fr€dd€ |
Ramona, du är ingen budbärare.
En budbärare är en som skriver egna satser och ´sanningar´ om livets element.
En kurir är du, inget annat. En kurir som blir förvirrad och greppar halmstrån till höger och vänster för att politiskt överleva.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-09-11 11:04:00
|
|
Fr€dd€ |
Eftersom du fortfarande inte förstår något, och visar detta via ;sluta skjut på.." Nivåerna på den såkallat debatten är tyvärr ljusårs avstånd ifrån varandra, men att döma av kommentarerna så finns det ju en del läsare som fattar poängen, men inte lilla du Ramona.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2003-09-11 11:06:00
|
|
Fr€dd€ |
Du skriver:Muslimerna firar den 11 september," jaha, vem skulle vilja fira om inte just muslimer då?"
Hade du varit redaktör, hade du fått sparken för ett sådant löp eller titel, om inte texten hade ändrat innehåll efterhand.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2003-09-11 11:09:00
|
|
Fr€dd€ |
Det är okey att skriva vad man vill, debattera vad man vill, på vilket sätt och på vilket språk man vill.
Detta gäller dom som kan, men dom som inte kan; muslimerna själva, som i grupp möjligen inte förstår Ramona Danléns "Budgivarskap", Dom då?
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2003-09-11 11:15:00
|
|
Fr€dd€ |
Jag ville svara så att du förstår.
Jag är inte rigid och inskränkt, mina åsikter är intet värd, men ser jag något som kan producera falska processer-därvid lag också"dra alla över en kam" så är man ute på hal is.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2003-09-11 11:19:00
|
|
fr€dd€ |
Att teckna politiska porträtt, belysa och skapa debattklimat, fine.
Att orientera sig i nutida frågor om regionala frågor och sätta detta i globala skikt, fine. Helt rätt.
Men ingen skjuter, då någon försöker rätta balanser;sätt inte skuld på någon eller något-som inte har med saken att göra.
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2003-09-11 11:20:00
|
|
fr€dd€ |
detta är en djup,komplex fråga, som tar tre-fyra artiklar att behandla-endast på din artikel. Detta är intressant att genomföra, men praktiskt omöjligt.
|
| |