Inlägg #1: Postat: 2003-09-05 14:02:00
|
Johannes |
Destruktivt absolut. Tråkigt att det skulle bli så också, men jag orkar inte med att det ska finnas någon sorts "elit" på Sourze som får vädra sina åsikter om hur bra eller dåligt det är, utan att någon reagerar. Förstår verkligen inte varför alla vänder sig emot mig när jag protesterar.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2003-09-05 14:24:00
|
Löwendahl |
Kan inte svara klokt på det. Tycker bara att du och Conny ska sluta diskutera detta med varandra. Bara avbryt helt enkelt. Leder ingen vart ändå. Tar tid och kraft för er. Tar plats på sajten. Ingen vits! Vad sägs?
|
|
Inlägg #3: Postat: 2003-09-05 14:29:00
|
Johannes |
Ja, Conny har redan sagt att han har lessnat. Konstigt, men så är det. Det blir i vilket fall som helst svårt att fortsätta ensamme
|
|
Inlägg #4: Postat: 2003-09-05 14:53:00
|
connyp |
Finns det "en sorts elit" på Sourze och som jag skulle tillhöra och som vädrar sina åsikter? Det är väl för fan du som värderar vad jag säger i så fall och placerar mig som någon sorts elit. Jag har aldrig sett mig själv som mer än en medelmåtta. Och rent ut sagt. Du har sårat mig så in i helvete med dina angrepp. Det är en sak att lägga upp texter och stå för dem. Men hur mycket lägger du egentligen in i vad jag säger som inte finns där? Tack och adjö.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2003-09-05 14:53:00
|
connyp |
Och jag hoppades det roade dig.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2003-09-05 19:31:00
|
Viktor |
Vad var det där connyp: ”Tack och adjö!” du som har så många läsare. Du lämnar väl inte som råttorna lämnar en sjunkande skepp. Jag har lämnat skeppet som en råtta två gånger och raderat bort mina 25 artiklar. Bägge gångerna har jag vänt tillbaka, Sourze sjunker inte och du är en av de vattentäta skotten. Skeppsbyggarspråk, har jobbat många år som fartygsritare på Kockums.
|
|
Inlägg #7: Postat: 2003-09-05 19:43:00
|
Tommy Wennerstierna |
Jag har också rederat - men det var typ 90 artiklar. Men jag står för det fortfarande. Det är något som är fel med Sourze upplägg just när det gäller kritiken, betygen och bristen på communitykänsla. Jag kommer tillbaks när det finns en morot av något slag.
|
|
Inlägg #8: Postat: 2003-09-05 23:21:00
|
Viktor |
Vi behöver mångfald Tommy, det hjälper inte att sura i ett hörn. Kom igen! När man skriver eller kommenterar på avdelningen Samhälle/politik får man vara beredd på påhopp. Det är åtskilliga gånger som motståndarna har kallat mig idiot och skickat mig till dårhuset. I början var det svårt men nu klarar man av det. Det finns så mycket annat gott med Sourze.
|
|
Inlägg #9: Postat: 2003-09-05 23:25:00
|
"mördarbroder" Löwendahl |
Du tar dig V. Visar förnuft. Bra det.
|
|
Inlägg #10: Postat: 2003-09-06 19:55:00
|
Tommy Wennerstierna |
Det var det det inte gjorde. Idén är strålande men när man inte får något pluspoäng av red eller någon annan så blir det underskott på energi- och motivationskontot.
|
|