Om Sourze lever? Dum jävla fråga

Inlägg #1: Postat: 2003-09-04 21:43:00
Tommy Wennerstierna
Allt har ett slut. Men också en fortsättning. Jag kan läsa. Och det som står på Resumé är att man försöker hitta andra ägare etc. Problemet nu är att det knappast är roligt att skriva/läsa på en site med 50 besökare. Ingen har hittat formeln för att bryta nedåtspiralen. Jag slutade skriva för att jag inte hade någon morot.
Inlägg #2: Postat: 2003-09-04 21:46:00
Tommy Wennerstierna
Jag kunde kanske ha vunnit 5000 kronor någon gång. Men det var inte så viktigt. Viktigare var att det är och var väldigt ensamt på siten. Många påhopp men få kramar och uppmuntrande ord ibland. Och inga svar på mail till redaktionen. Ett mail då och då med något slags uppmuntran hade hjälpt till att stärka motivationen.
Inlägg #3: Postat: 2003-09-04 21:49:00
Tommy Wennerstierna
Eller varför inte en lunch eller fika i Hagaparken ? Tänkte faktiskt skriva en sådan artikel med inbjudan. Men det kändes inte som om det var min grej. Det får väl bli en gravöl istället. Och på det gravölet kan vi kanske hitta nya vägar ? Eller bilda en stödförening för att rädda Sourze ?Eller kan man köpa bolaget för en tjuga snart ?
Inlägg #4: Postat: 2003-09-04 21:52:00
Tommy Wennerstierna
För det blir svart i PC:n utan Sourze. Nu kommer inlägg om att det finns Mac oxo antar jag... Så frågan kanske är: vad kan vi göra för att hjälpa Sourze ?????????
Inlägg #5: Postat: 2003-09-04 22:37:00
AC Collin
OM det nu går åt helvete så borde den som äger domänen kunna ställa upp på att lägga upp en tillfällig mötesplats på sourzeadressen, ett diskussionsforum, anslagstavla el. liknande, tills ett nytt hem är inrett. När man går vilse i skogen ska man ju stå kvar och krama det träd där man tappade bort varandra.
Inlägg #6: Postat: 2003-09-05 00:17:00
Tommy Wennerstierna
Precis. Eller så startar vi ett msn-forum asap. Eller så bygger du ett krypin på din andra site som jag har för mig att du är engagerad i ?
Laddar...